FANDOM

Seizoen 23

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#5326) - maandag 25 augustus 2014

Tijdens de modeshow van Vero Bello vallen alle maskers af. Peter blijft verbaasd achter nu blijkt dat June haar schouders zet onder het concurrerende modebedrijf van zijn zus Veronique. Ondertussen beseft hij niet dat zijn dochter Louise op de vlucht is voor Delphine en gevaar loopt. Hannah ontmoet de echte Thomas Feyaerts en ontdekt dat de valse Thomas eigenlijk Bas Van Opwyck heet. Maarten heeft besloten om in België blijven, maar wil antwoorden krijgen van Bart. De dood van Elise wordt opgemerkt en de politie wordt erbij gehaald. Inspecteur Derijcke komt al snel bij Peter Van den Bossche terecht. 

Aflevering 2 (#5327) - dinsdag 26 augustus 2014

Louise wordt nog steeds vastgehouden door Delphine. Marie-Rose, Mathias, Peter en Trudy zijn op van de zenuwen. Tot Mathias zich afvraagt waar Delphine is. De plotse afwezigheid van haar dochter doet bij Agnes een belletje rinkelen. Ze besluit dan ook te bekennen dat haar dochter psychisch ziek is en mogelijk gevaar vormt. Thomas vertelt hoe de zoektocht naar zijn familie hem enkele maanden geleden naar Anna dreef. Maarten vermoedt dat Bart dubbel spel speelt en neemt de proef om de som.

  • Kijkcijfers: 823.839 live kijkers (34,67% marktaandeel).

Aflevering 3 (#5328) - woensdag 27 augustus 2014

Peter en Trudy zijn opgelucht nu Louise terecht is. Vader en dochter plannen meteen een lange vakantie om van de hele historie te bekomen. Agnes heeft het op haar beurt moeilijk met het leed dat Delphine heeft veroorzaakt. Linda besluit de hoofdrol in de musical aan Maud over te laten. Liesbeth schrikt wanneer ze verneemt dat Arno solliciteert voor een job in China. Hanne forceert een nieuwe ontmoeting tussen Thomas en Anna. Vervolgens trekt het gezelschap richting Jan en Alleman voor een grote onthulling.

Aflevering 4 (#5329) - donderdag 28 augustus 2014

Twee maanden later. Benny is bijzonder zorgzaam naar Liesbeth toe. Stefanie, die inmiddels terug is uit Frankrijk, wordt er zelfs achterdochtig van en denkt dat haar mama opnieuw zwanger is. Fashion en Vero Bello houden allebei angstvallig de verkoopcijfers in de gaten. Cedric duikt plots op bij Marie-Rose. Hij wil niet langer bij zijn papa in Milaan wonen en hoopt dat hij bij Veronique terecht kan. Thomas brengt zijn kersverse opa een bezoekje in de Jan en Alleman en geeft hem foto's van zijn overleden vader. Ondertussen leert hij Stefanie kennen. Evy ergert zich aan de afwezigheid van Andreas en twijfelt over haar relatie. June hoopt Vero Bello extra in de kijker te zetten via een deal met modejournaliste Andrea De Praet. Linda en Maud beginnen met de repetities van de musical, maar regisseur Martijn is allesbehalve tevreden met het resultaat. Maarten krijgt eindelijk een telefoontje met instructies.

Aflevering 5 (#5330) - vrijdag 29 augustus 2014

Cédric kan zijn middelbare studies verderzetten in België, maar omdat hij uit een ander schoolsysteem komt, moet hij eerst testen afleggen bij het CLB. Véronique beseft dat de zorg voor haar zoon moeilijk te combineren zal zijn met haar verantwoordelijkheden bij Vero Bello. Gelukkig kan Cédric zo vaak het nodig is bij Marie-Rose blijven logeren. Liesbeth en Benny vertellen aan hun gezin dat Liesbeth opnieuw zwanger is. Ook Arno heeft belangrijk nieuws want hij gaat minstens drie maanden stage lopen in China. Patrick vertrekt dan weer voor een tijdje naar Frankrijk, waar Agnes zich bekommert over haar geïnterneerde dochter. Maarten ontvangt een nieuwe boodschap, waarin gewijzigde instructies staan. Wanneer hij te weten komt dat Bart door Faroud van de zaak is gehaald, besluit hij zijn broer weer voorzichtig in vertrouwen te nemen. De musicalrepetities verlopen nog steeds moeizaam voor Maud, wat maakt dat regisseur Martijn meer en meer zijn geduld verliest.