FANDOM

Week 10

Week 11

Week 12

Aflevering 51 (#5376) - maandag 3 november 2014

Mieke probeert de politie te overtuigen om achter Evy aan te gaan, maar die zien geen aanleiding om een onderzoek te starten. Menno heeft ondertussen een vrije dag genomen om zijn verhaal aan Evy te vertellen. Albert en Anna nemen Jelle op sleeptouw in de Westhoek. June maakt bij Vero Bello duidelijk wie de echte baas is. Rudi kan zijn oren niet geloven wanneer June hem voor blok plaatst. Jan gaat op zoek naar danskoppels, maar zijn zoektocht verloopt moeilijker dan gedacht. Niko twijfelt aan zijn toekomst binnen de Jan en Alleman wanneer Jan hem tot zijn opvolger benoemt. 

Aflevering 52 (#5377) - dinsdag 4 november 2014

Jelle, Louise en Hanne steken de koppen bij elkaar om een verrassingsact voor te bereiden voor de dansmarathon. June gedraagt zich steeds arroganter en doet ook een mysterieus telefoontje. Veronique stemt toe om de connecties van June te gebruiken bij de opdracht van Airfree. Stefanie laat bij VDB zien dat ze initiatief durft te nemen. Albert is teleurgesteld dat hij Jelle niet maar mag helpen met zijn spreekbeurt. Maarten zet een grote stap door met Leen naar een winkelcentrum te gaan. Zjef brengt zijn versie van het businessplan naar de bank. Evy kan ontsnappen uit de villa van Menno, maar hij zet al snel de achtervolging in.

Aflevering 53 (#5378) - woensdag 5 november 2014

Terwijl Stefanie haar uiterste best doet om een model te ronselen, biedt de succesvolle Floor zich aan bij Fashion Models. Ze slaagt er van bij de eerste ontmoeting in om Peter in te palmen. Zjef heeft stiekem een businessplan gemaakt voor een Foodbarketen en schiet daarmee onder Liesbeths duiven. Niko is het beu om hard te werken en weinig te verdienen en telefoneert met Jurgen. Bart komt een kijkje nemen tijdens de dansrepetities van Trudy en Gunther en kan zijn jaloezie moeilijk verbergen. Albert heeft opnieuw een goed idee om de spreekbeurt van Jelle te verbeteren. 

Aflevering 54 (#5379) - donderdag 6 november 2014

Peter heeft een zware nacht achter de rug en draagt daar de gevolgen van. Vooral Thomas maakt zich zorgen en vindt het niet kunnen dat de CEO van een bedrijf uit gaat midden in de week. De ware intenties van Floor komen naar boven wanneer ze June op de hoogte brengt van haar vorderingen. Véronique is vast van plan een tegenzet te doen en het Fashion moeilijk te maken door winkels te openen op toplocaties. Linda krijgt slecht nieuws te horen in verband met Gilberte, de moeder van Linda, die momenteel in Rhodos woont. Niko is geïnteresseerd in het bedrijfje van Jurgen, maar zijn methoden om huizen te verkopen lijken niet helemaal in orde. Zjef krijgt slecht nieuws te horen van Peter en moet zijn businessplan in de vuilbak gooien. 

Aflevering 55 (#5380) - vrijdag 7 november 2014

Vandaag vindt de openbare verkoop plaats in de Jan en Alleman. Ook Jurgen is van de partij en legt zijn strategie aan Niko uit. Marie-Rose hoort van de plannen om een Foodbarketen uit te bouwen en vreest dat de vete tussen Véronique en Peter nog feller zal worden. Ze besluit met haar zoon te gaan praten, maar krijgt opnieuw verwijten naar haar hoofd gesmeten. Trudy en Hanne smeden een plan om Bart aan het dansen te krijgen. Elias vraagt de hulp van Stefanie bij zijn filmproject. Evy vraagt zich luidop af wanneer Menno haar zal laten gaan. Linda vertrekt naar Rhodos om haar zieke moeder te verzorgen, maar laat diezelfde dag niets meer van zich horen.