FANDOM

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 61 (#5386) - maandag 17 november 2014

Niko is jarig en mag zich aan enkele verrassingen verwachten. Liesbeth studeert steeds harder en harder. Ze verliest de tijd uit het oog en komt te laat op haar werk. Trudy heeft het moeilijk met Peters nieuwe levensstijl. Hijzelf krijgt 's avonds in zijn loft een onverwachte en ongewenste bezoeker over de vloer. June heeft namelijk een comprimerende foto van hem kunnen strikken. Zowel Guido als Mieke hebben hun twijfels over de nauwe band van hun vader met Isabelle. Jan zet de puntjes op de i en roept zijn kinderen samen. Niko leert Bodé beter kennen en komt tot de onthutsende vaststelling dat Jurgen met illegale arbeiders werkt. Marie-Rose denkt na over het voorstel van Véronique, maar stuit op verzet van Mathias. Elias en Stefanie gaan samen naar de cinema, terwijl Guido zijn gesprek met Charlotte opnieuw uitstelt. 

Aflevering 62 (#5387) - dinsdag 18 november 2014

Guido durft eindelijk een eerlijk gesprek aan te gaan met Charlotte en maakt een einde aan hun relatie. Evy krijgt ondertussen belangrijk nieuws te horen van de politie want ze hebben Menno kunnen oppakken. Isabelle en Jan halen jeugdherinneringen op bij het beluisteren van oude liedjes, maar dat is niet naar de zin van Guido. Peter wil weten wie de compromitterende foto van hem heeft genomen en voelt Floor en Veronique aan de tand. Veronique pakt vervolgens June hard aan en confronteert haar met de foto. Ook Mathias en Marie-Rose krijgen de foto te zien, en vragen zich af waar Peter mee bezig is. Patrick vreest dat de studies van Liesbeth voor problemen zorgen in haar relatie met Benny. Niko heeft opnieuw een openhartig gesprek met Bodé, en begint zich vragen te stellen bij de praktijken van Jurgen.

Aflevering 63 (#5388) - woensdag 19 november 2014

Thomas wijst Peter op de imagoschade die het bedrijf lijdt nu de compromitterende foto naar de buitenwereld is gelekt. Ook Trudy is niet mals voor Peter. Hij besluit dan maar open kaart te spelen met LouiseJan vertelt Linda dat Isabelle in het land is, en ze reageert bijzonder koeltjes. Ondertussen krijgt hij onverwacht bezoek van de politie. Hij wordt niet vervolgd voor de dood van KristinaBenny bemoeit zich met het filmproject van Elias terwijl de jongeman Stefanie wil inschakelen als actrice. Mathias daagt Véronique uit om deel te nemen aan de danswedstrijd. Anna wil weten wie er achter de compromitterende foto van Peter zit en hoopte dat Veronique antwoorden heeft. 

Aflevering 64 (#5389) - donderdag 20 november 2014

Mathias vindt de plannen van Marie-Rose oneerlijk tegenover Peter. Marie-Rose besluit een gesprek aan te gaan met haar zoon om het nieuws persoonlijk te vertellen. Thomas heeft Jan een belangrijke mededeling te doen. Hij heeft een aanvraag ingedient om zijn achternaam te veranderen naar 'Van den Bossch'. Peter belooft Louise dat hij zich snel zal herpakken, maar krijgt meteen een nieuwe slag in het gezicht wanneer hij zijn moeder op bezoek krijgt. Ondertussen gaan ook Véronique en June opnieuw met elkaar in de clinch. Zjef informeert zich om opnieuw te gaan studeren.

Aflevering 65 (#5390) - vrijdag 21 november 2014

Peter schakelt de hulp van Stefanie in om meer tijd op VDB te kunnen doorbrengen. Ze geeft haar meer verantwoordelijkheid binnen Fashion Agency. Isabelle wil het graf van Willem bezoeken en vraagt Jan om mee te gaan. Voor beiden wordt het een heftige en emotionele confrontatie met het verleden. Thomas is getuige van hun emotioneel moment, en vreest ervoor dat Jan en Isabelle terug verliefd aan het worden zijn. Rita wordt tijdens haar bezoek aan notaris Van Roose geconfronteerd met nieuws dat haar hele leven op z'n kop zet. Ze erft het fortuin van Kristina, maar kan ze dat wel aanvaarden? Marie-Rose is zenuwachtig voor de operatie aan haar voet. Niko en Mieke organiseren een etentje voor de werkmannen van Jurgen