FANDOM

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#5391) - maandag 24 november 2014

Liesbeth is doodop, maar weigert te rusten. Benny en Patrick denken de oplossing gevonden te hebben. Ze laten Liesbeth een avondje alleen, en zorgen ervoor dat ze geen licht heeft. Maar Liesbeth vindt al snel een handige oplossing. Jenny neemt de zorg voor Marie-Rose voor haar rekening na de operatie en dult geen tegenspraak. Peter is razend op Véronique omdat Marie-Rose zich borg heeft gesteld voor Vero Bello. Ondertussen zet June een nieuwe val op om Peter in diskrediet te brengen. Floor organiseert opnieuw een feestje in zijn loft en één van de gasten wordt naar het ziekenhuis gebracht door een overdosis drugs...

Aflevering 67 (#5392) - dinsdag 25 november 2014

Peter heeft Thomas iets op te biechten nu de politie over de vloer is geweest om de drugszaak op te volgen. Thomas reageert furieus en vreest voor het imago van Fashion. Maarten wil de politie inlichten over wat hij heeft gezien, maar Leen weerhoudt hem daarvan. Kunnen het opnieuw hallucinaties zijn? Niko merkt dat de sfeer onder de werknemers van Jurgen bedrukt en gespannen is. De afwezigheid van Dieumerci valt op en Niko stelt zich vragen. Jan lucht zijn hart bij Rita en geeft toe dat hij terug gevoelens heeft voor Isabelle. Maar kan hij Linda zomaar laten vallen? Trudy wil niet langer meedoen aan de danswedstrijd omdat Bart te fanatiek oefent om Veronique te verslaan. Liesbeth blokt voor de laatste keer voor haar examens Frans en Economie.  

Aflevering 68 (#5393) - woensdag 26 november 2014

De politie vraagt Peter om een bijkomende verklaring af te leggen over wat er zich in zijn loft heeft afgespeeld. Daardoor dreigt hij de presentatie bij Airfree te missen. Thomas is op van de zenuwen, en reageert zijn woede af op Hannah. Bij Vero Bello heeft June er alle vertrouwen in dat zij de opdracht van Airfree zullen binnenhalen, al gaat ze zelf niet mee naar de presentatie. Rudi vraagt zich luidop af wat er aan de hand is. In de Jan & Alleman is iedereen druk in de weer met de voorbereidingen van de dansmarathon. Wanneer ook Isabelle opdaagt om te helpen, is niet iedereen daar mee opgezet. Het komt eindelijk tot een confrontatie tussen Isabelle en Anna, en die verloopt alles behalve hartelijk. Liesbeth heeft haar examens afgelegd en wacht in spanning af. Maarten waarschuwt Niko voor Jurgen en Niko probeert Jurgen met de feiten te confronteren. Met alle gevolgen van dien. 

Aflevering 69 (#5394) - donderdag 27 november 2014

Jurgen biecht aan Niko op dat hij het lichaam van Dieumerci in het kanaal gegooid heeft, nadat hij een ongeval had op de werf. Gaat Niko naar de politie of niet? Ondertussen gaat hij op zoek naar een verblijf voor Bodé. Ook Jan komt in een tweestrijd te zitten. Kiest hij voor Isabelle, die openlijk haar liefde verklaart, of blijft hij bij LindaPeter krijgt slecht nieuws van Airfree en belandt in een nieuw conflict met Thomas. Bij Vero Bello krijgen ze beter nieuws. Zjef krijgt een koude douche want de inschrijvingskosten aan de universiteit zijn te hoog. Ondertussen blijft de dansmarathon verderlopen in de Jan en Alleman

Aflevering 70 (#5395) - vrijdag 28 november 2014

Véronique is boos wanneer ze ontdekt dat June de drugzaak van Peter heeft gelekt naar Airfree, en dat Vero Bello op die wijze het contract heeft afgesnoept. Bij Fashion groeit het besef dat June een mol binnen het bedrijf heeft. Stefanie verdenkt Floor, maar Peter wil niet handelen zonder bewijzen. Intussen komt Peter tot het besluit een stap op zij te zetten als CEO, maar Mathias is als bestuurslid niet van plan om dat zomaar te aanvaarden. Jan besluit om zijn huwelijk met Linda te sparen en neemt afscheid Isabelle. Enkele uren later moet hij halsoverkop naar Rhodos vertrekken, waar zijn schoonmoeder alsnog is overleden. Ten huize Pauwels wordt dubbel feest gevierd: Liesbeth is met glans geslaagd voor haar examens en Agnes is onaangekondigd terug uit Frankrijk. In de Jan en Alleman zijn de zenuwen strak gespannen voor de danswedstrijd. Bart en Trudy zijn vastberaden om Véronique te verslaan. Een gewonde Faroud stormt het huis van Leen binnen en eist dat zij en Arthur onmiddellijk onderduiken.