FANDOM

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#5396) - maandag 1 december 2014

Leen, Maarten en Arthur moeten het hele weekend onderduiken door een misgelopen operatie van Faroud. Gunther neemt afscheid van de Van den Bossches nu de schoencollectie op punt staat. Rita springt bij in het café nu Jan en Linda nog steeds op Rhodos verblijven. Agnes ontvangt een GAS-boete voor wildplassen. Nu zijn drugsaffaire ook de krant heeft gehaald, herhaalt Peter dat hij een stap opzij wil zetten als CEO. Intussen triomfeert June, terwijl Veronique moet toezien hoe de lastercampagne tegen Fashion het succes van Vero Bello overschaduwt. Niko is bang dat hij te weinig financiële middelen bezit om Mieke het droomhuwelijk te geven dat ze volgens hem verdient. Evy krijgt de kans om een maand te gaan rondtrekken met Pierrot in Honduras.

Aflevering 72 (#5397) - dinsdag 2 december 2014

Bodé wordt opgehaald door de politie om het lichaam van zijn vader te identificeren. Leen twijfelt aan haar toekomst met Faroud, gezien ze niet wil dat Arthur continu gevaar blijft lopen. Ook Bart maakt Faroud duidelijk dat het zo niet verder kan. Rita pronkt met dure kleren en steekt Niko een grote som geld toe voor zijn huwelijksfeest. Enkele uren later voelt ze zich plots niet lekker. Stefanie ontdekt op Facebook een haatpagina tegen Peter. Ze besluit om deze keer zelf iets te ondernemen en probeert Floor uit te horen. Patrick is nog steeds razend om de GAS-boete die Agnes heeft gekregen. Ook Guido wordt op de bon gegooid, zij het voor het aanplakken van affiches voor zijn schoolfuif. Het komt tot een nieuwe confrontatie tussen June en Marie-Rose. Peter besluit het advies van zijn werknemers te volgen en aan te blijven als CEO. Arno keert terug uit China en verrast zijn gezin met het gezelschap van Wang Li, zijn nieuwe vriendin. De twee dragen echter een geheim met zich mee.

Aflevering 73 (#5398) - woensdag 3 december 2014

Benny begrijpt niet meteen wat Arno in Wang Li ziet, maar lijkt zijn mening te herzien tijdens een tweede ontmoeting. Mieke en Niko besluiten de 1000 euro terug te geven aan Rita, maar die gebruikt een nieuwe smoes om dat te weigeren. Intussen heeft ze nog steeds last van hevige maagpijn. Marie-Rose en Peter hebben voor het eerst sinds lang een goed gesprek. Patrick botst met zijn harde actieplannen tegen de GAS-boetes op Mathias, die het beleid liever op een diplomatische manier wil aanklagen. Evy krijgt de toestemming van Peter om op vakantie te vertrekken. Leen wil een einde maken aan haar relatie met Faroud, maar krijgt van Maarten de raad om geen impulsieve beslissing te nemen. Véronique vertrouwt Rudi toe dat de stijgende omzet van Vero Bello het op termijn mogelijk maakt om June uit te kopen. Marie-Rose is echter niet van plan om daarop te wachten en neemt ontslag. Nu haar huwelijk dichterbij komt, vindt Mieke het dringend tijd dat ze haar schoonmoeder ontmoet. Niko wimpelt haar verzoek af, maar zit intussen wel weer samen met de vrienden om het feestthema vast te leggen: klavertjevier.

Aflevering 74 (#5399) - donderdag 4 december 2014

Mathias reageert vol vreugde op het nieuws dat Marie-Rose ontslag heeft genomen. Intussen is June blij dat ze nu zelf een product manager kan aanstellen. Rudi spoort Zjef aan om zijn geldprobleem snel aan te pakken. Leen denkt dat Rita zich veel beter zal voelen wanneer ze open kaart speelt over haar erfenis. Ze besluit om die raad meteen op te volgen en Patrick in vertrouwen te nemen. De hetze tegen Peter blijft verder gaan en heeft nu ook een weerslag op de omgeving van Louise. Niko wil de nieuwsgierige Mieke beetnemen en schakelt Hannah in om een shortlist van lelijke trouwkleedjes te voorzien. Leen kan maar moeilijk aanvaarden dat Faroud haar niet in vertrouwen wil nemen en besluit om hun relatie voorlopig on hold te zetten. Patrick wil dat Agnes zijn actie tegen de GAS-boetes kracht bijzet door interviews te geven in de pers. Arno en Wang Li vallen door de mand. De vrienden organiseren een afscheidsdiner voor Evy.

Aflevering 75 (#5400) - vrijdag 5 december 2014

Peter heeft een goed gesprek met Louise en legt het bij met haar. Samen met Mathias en Thomas besluit hij om een persconferentie te organiseren. Ondertussen pakt Trudy Peter aan over de opvoeding van hun dochter en de dalende verkoopcijfers van VDB Fashion. Hanne heeft het gevoel dat haar werk niet meer veel nut heeft door de crisis. Mieke stormt binnen bij VDB om meer te weten te komen over Niko's plannen en polst bij Hanne, Rudi en Zjef. Zjef denkt een oplossing te hebben voor zijn geldproblemen. Op aanraden van Leen vertelt Rita Niko over de erfenis, waardoor Niko het verkregen geld voor zijn huwelijk bijhoudt. Dit nieuws verspreidt zich vlug en komt terecht bij Veronique, die meteen een mogelijkheid ziet om June uit te kopen. Guido en Kobe hun wagen is volledig hersteld. Patrick houdt vandaag zijn protestactiebijeenkomst in de Jan & Alleman. Wanneer er niemand komt opdagen, beslist Benny te vertrekken naar het Chinees restaurant van Wang Li. Na een leuke avond maakt Liesbeth een ongelukkige val en wordt overgebracht naar spoed.