FANDOM

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 76 (#5401) - maandag 8 december 2014

Aflevering 77 (#5402) - dinsdag 9 december 2014

Jan en Linda kunnen hun oren niet geloven wanneer ze op het politiekantoor aankomen. Guido vindt het vooral jammer dat zijn ouders twijfelen aan zijn verhaal. Niko en de friends willen er alles aan doen om Bodé in België te houden, maar de situatie lijkt uitzichtloos. Floor probeert bij Stefanie te achterhalen wat Peter precies zal zeggen tijdens de persconferentie van morgen. Benny wilt Arno aansporen om aan de slag te gaan in de Foodbar. Maar zowel Zjef als Arno zien dit niet meteen zitten. Jan vraagt Rita om te investeren in een nieuw terras, maar Rita weigert. Ook Anna komt te weten dat haar dochter een grote som geërfd heeft, en wilt Rita goede raad geven. Mathias en Patrick hebben een afspraak bij de burgemeester kunnen strikken. Leen vindt in de persoonlijke spullen van Faroud illegale medicatie en wijst hem op de feiten. Voor haar is dit nog een bewijs dat hun relatie voorbij is.

Aflevering 78 (#5403) - woensdag 10 december 2014

Aflevering 79 (#5404) - donderdag 11 december 2014

Niko is er niet in geslaagd Bodé op te sporen, maar hervat zijn zoektocht de volgende dag. Deze keer heeft hij meer geluk en hij brengt Bodé terug naar huis. Thomas broedt op een idee om hem te helpen. Guido probeert zich te focussen op zijn examens, maar zit met zijn gedachten elders. Ook zijn advocate zorgt voor extra stress en Guido is er zeker van dat hij veroordeeld zal worden. Het bezwarende krantenartikel over Peter slaat bij Marie-Rose in als een bom. De vakbonden van VDB stellen zich vragen. Ook in de Jan en Alleman is Peters probleem een gespreksonderwerp. Arno heeft een job geweigerd van de VDAB, maar Patrick heeft al een ander voorstel klaarliggen. Liesbeth begint met volle moed aan haar volgende lading examens. Zjef en Thomas kunnen Maarten overtuigen om de job in de Foodbar aan te nemen. Trudy heeft een hartig gesprek van vrouw tot vrouw met Leen.

Aflevering 80 (#5405) - vrijdag 12 december 2014