FANDOM

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 91 (#5416) - maandag 29 december 2014

Thomas zet zijn voornemen om de naam van Peter te zuiveren verder en neemt contact op met inspecteur Hoste. Hij hoopt zo het onderzoek naar June te kunnen openen. Ondertussen maken en hij en Hanne de beslissing om als vrienden uit elkaar te gaan en weet Stefanie niet goed hoe ze zich moet gedragen in het bijzijn van de twee. Guido bespioneert het huis van Koen en Ilse en rapporteert aan Emma. Veronique ondertekent nietsvermoedend het contract met Dario Rinaldi. Joppe komt Rudi opzoeken bij hem thuis, maar dat is niet naar de zin van een jaloerse Zjef. In de Jan en Alleman komt het tot een hevige discussie tussen Mathias en Luc omdat de gemeente niet genoeg water voor iedereen kan voorzien. Mathias kan het op een creatieve manier oplossen. Niko deelt opnieuw zijn twijfels in verband met het café met Mieke en droomt luidop van een nieuwe uitdaging. Leen en Faroud hebben het weekend samen doorgebracht, maar Faroud wordt opnieuw opgeroepen door zijn dienst.

Aflevering 92 (#5417) - dinsdag 30 december 2014

Het leidingwater is terug proper en daar is iedereen gelukkig mee. Patrick vindt dat de burgemeester in fout was en wil opnieuw stappen ondernemen. Marie-Rose slaat in paniek omdat ze de verjaardag van de bomma bijna vergeten was. Er moet snel nog iets georganiseerd worden of er dreigt een grote ramp. Maar Anna wil maar één cadeau voor haar verjaardag: een nieuwjaarsfeestje met de hele familie. Zowel Marie-Rose als Jan en Rita zien dit niet zitten. Véronique krijgt tot haar verbazing het bezoek van rechercheur Hoste en beseft dat ze June zo snel mogelijk moet dumpen bij Vero Bello. Guido achtervolgt zijn getuige en komt zijn adres te weten. Maar hoe kan hij hem overtuigen om naar de politie te stappen? Thomas wil Stefanie uitnodigen met oudjaar, maar zij voelt zich erg onzeker. Is ze wel goed genoeg voor hem nu hij Hannah laten vallen heeft?

Aflevering 93 (#5418) - woensdag 31 december 2014

Patrick heeft de schade geraamd die hij heeft opgelopen door de gifwolk en het verontreinigde water. Leen heeft nog altijd niets vernomen van Faroud en vreest het ergste. Ze weigert naar het feestje van Mieke en Niko te gaan, tot ze een verlossend telefoontje krijgt. Anna zit met een probleem wanneer ze niet één, maar vier keer uitgenodigd wordt om Nieuwjaar te vieren. Marie-Rose komt met de oplossing. Thomas hoopt dat Stefanie met hem oudjaar wil vieren, maar ze heeft zo haar twijfels. Ook zijn huisgenoten vinden het iets te snel na zijn breuk met Hannah. Liesbeth probeert haar dochter moed in te praten. Veronique confronteert June met het bezoekje van inspecteur Hoste. Ze wil niet dat haar levenswerk door June kapot wordt gemaakt. Guido probeert de getuige te overhalen om naar de politie te stappen, maar die ziet dat niet zitten. Ondertussen vertelt Emma dat ze onder het mes moet, maar dat de kans bestaat dat ze voor de rest van haar leven verlamd zal zijn...

Aflevering 94 (#5419) - donderdag 1 januari 2015

Jan gaat Nieuwjaar vieren bij Marie-Rose en doet zijn uiterste best om gedistingeerd over te komen. Véronique en Peter dreigen het feestje te verpesten want ze kunnen moeilijk in elkaars buurt zijn zonder ruzie te maken. Anna daarentegen gaat er volledig voor, maar heeft iets te diep in het glas gekeken. Terwijl ze bij verschillende familieleden langsgaat, slaat ze nooit een drankje af. En dat stijgt al snel naar haar hoofd, met alle gevolgen van dien. Guido slaat het nieuwjaarsdiner over en brengt Emma een bezoekje in het ziekenhuis. Agnes krijgt het moeilijk tijdens het familiediner van de familie Pauwels omdat ze Delphine mist.

Aflevering 95 (#5420) - vrijdag 2 januari 2015

Het nieuwe jaar is in de hele familie goed ingezet. Anna geniet nog na van het bijzondere familiefeest, maar schaamt zich toch voor haar taal van de vorige avond. Bart heeft ook last van een kater en wil de kinderen het huis uit sturen zodat hij wat tijd met Trudy kan doorbrengen. Zij schuimen samen de buurt af om Nieuwjaarke Zoete te zingen en weten een aanzienlijke buit bij elkaar te sprokkelen. Tot er door een onoplettendheid van Jelle een flink haar in de boter komt te zitten. Jelle verliest het geld in de Jan en Alleman en tijdens een hevige discussie, geeft Cédric hem een klets. Bart besluit er Veronique en Peter bij te betrekken, maar dat maakt de dingen alleen maar erger. Marie-Rose wordt gecontacteerd door inspecteur Hoste in verband met de ruzie tussen haar kinderen. Stefanie weet niet hoe ze zich moet gedragen op het werk, nu ze een koppel vormt met haar baas. Ondertussen proberen Thomas en Peter Floor onder druk te zetten zodat ze naar de politie stapt en de waarheid opbiecht. 

  • Extra lange aflevering. Deze aflevering duurt 20 minuten langer dan normaal en er is een extra reclameblok.
  • Foutje: Marie-Rose telefoneert met de politie, maar later vertelt ze tegen Veronique dat ze bezoek van hun heeft gekregen.
  • Bekijk de fotogalerij van deze aflevering.