FANDOM

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#5331) - maandag 1 september 2014

Véronique verneemt dat ook Peter aanwezig zal zijn bij het interview voor het modeblad Flash. Geen van beiden weigert echter toe te geven dat ze een confrontatie niet zien zitten. Journaliste Andrea maakt hier gretig gebruik van, maar lijkt toch vooral positief over Vero BelloBart probeert van Maarten te weten te komen wat zijn plannen zijn. Wanneer Maarten niet veel later in een verdachte wagen stapt, geven Faroud en Sam hun mensen de opdracht hem niet uit het oog te verliezen. Benny wil de zwangerschap van Liesbeth geheim houden, maar verspreekt zich tegen Jan. Het nieuws doet in een mum van tijd de ronde. Het gaat van kwaad naar erger met de musicalrepetities nu Maud niet eens komt opdagen. Cédric brengt een bezoekje aan de nachtwinkel.

  • Kijkcijfers: 744.034 live kijkers (28,56 % marktaandeel)

Aflevering 7 (#5332) - dinsdag 2 september 2014

Bart komt voor een moeilijke keuze te staan. Vertelt hij Maarten de waarheid over de afluisterpraktijken van FaroudRita ergert zich aan de rommel op de kamer van Cédric. Wanneer ze ook nog eens blikjes sterke drank aantreft, besluit ze Marie-Rose in te lichten. Cédric lijkt echter niet meteen van plan om zijn gedrag aan te passen. Peter belooft Andrea tegen vrijdag een exclusieve preview van de nieuwe collectie van Fashion, wat betekent dat Hanne een serieus tandje zal moeten bijsteken. Benny werkt aan een mysterieuze verrassing voor Liesbeth. Thomas wil een drink geven voor zijn nieuwe familie. Maud vertelt aan Linda dat ze plankenkoorts heeft. Leen maakt zich zorgen om Maarten.

  • Kijkcijfers: 701.397 live kijkers (28,96 % marktaandeel)

Aflevering 8 (#5333) - woensdag 3 september 2014

Cédric heeft de testen van het CLB slechts nipt doorstaan, maar gooit een resem goede voornemens in de strijd om zijn moeder van zijn slaagkansen te overtuigen. Veronique geeft hem zijn zin, maar komt er al snel achter dat ze haar zoon maar beter stevig in de gaten kan houden. Liesbeth probeert te achterhalen aan welke verrassing Benny sinds gisteren werkt. Bart speelt open kaart met Maarten, maar die reageert allesbehalve op de manier die Faroud had verwacht. Hanne is druk in de weer om de prototypes van de nieuwe Fashion-collectie tijdig klaar te krijgen. Veronique schrikt wanneer ze van Andrea hoort dat Fashion al zo ver staat. Linda probeert Maud van haar stress af te helpen. 's Avonds verzamelt iedereen in de Jan en Alleman voor een drink ter ere van Thomas.

Aflevering 9 (#5334) - donderdag 4 september 2014

Benny schrikt wanneer Liesbeth in zijn bijzijn plots hevige buikkrampen krijgt. Maarten krijgt de opdracht een bestelwagen te vervoeren. Hij wordt daarbij op de voet gevolgd door de manschappen van Faroud. In de Jan en Alleman organiseert Linda een open repetitie met Maud. Na afloop komt Martijn met een verrassend voorstel. Cédric is niet te spreken over zijn eerste schooldag. Hanne is niet tevreden over het resultaat van haar laatste prototype, maar de deadline nadert. Bij haar nachtwerk zorgt Thomas onverwacht voor hulp. Intussen ergert Mieke zich aan de schijnbare desinteresse van Niko omtrent hun huwelijksvoorbereidingen.

Aflevering 10 (#5335) - vrijdag 5 september 2014

Vandaag vertrekt Arno naar China. Het afscheid valt vooral Liesbeth zwaar. Bovendien heeft ze nog steeds last van bloedverlies, waardoor een consultatie bij Leen zich opdringt. Linda besluit het advies van Jan en Martijn naast zich neer te leggen en de hoofdrol in de musical te weigeren. Veronique probeert haar moeder Marie-Rose zo ver te krijgen dat ze gaat spioneren bij de fotoshoot van Fashion. Journaliste Andrea reageert alvast uitermate positief op het resultaat. Maarten en Faroud zijn razend wanneer ze ontdekken dat Bart zijn mond niet heeft kunnen houden. Rita blijft zich ergeren aan het gedrag van Cédric. De tiener toont zich evenwel van zijn zwakke kant tijdens een babbel met zijn moeder. Hanne wil Thomas bedanken voor de hulp van gisteren, al blijkt die van zijn kant niet zonder bijbedoelingen te zijn geweest.