FANDOM

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#5421) - maandag 5 januari 2015

Benny, Patrick en Agnes stomen Arno klaar voor zijn eerste werkdag op school. Louise is ervan overtuigd dat ze Arno snel rond haar vinger zal kunnen winden omdat ze de dochter van Peter is. Linda heeft in het café afgesproken met Hendrik, de getuige die Kobe achter het stuur van de auto zag zitten. Ze hoopt dat hij naar de politie zal stappen met zijn verhaal, maar het blijkt ingewikkelder dan verwacht. Faroud maakt zich klaar voor de laatste werkdag in zijn huidige functie en zijn collega's geven een afscheidsdrink. Ondertussen komt Bart te weten dat Faroud op zijn dienst zal beginnen, maar dat Sam ervan overtuigd is dat Faroud na één week al terug naar zijn oude job zal gaan. Rudi ontfermt zich verder over Joppe en gaat met zijn moeder praten. Thomas probeert Floor nogmaals te overtuigen om naar de politie te gaan.

Aflevering 97 (#5422) - dinsdag 6 januari 2015

Floor is de wanhoop nabij en raadpleegt June. Die maakt op haar beurt plannen om Floor zo snel mogelijk uit de weg te ruimen. Peter is er zeker van dat Floor niet naar de politie zal stappen en geeft het op. Thomas is niet van plan om het hierbij te laten en denkt na over de volgende stap. Veronique maakt zich zorgen over de plannen van Peter met Fashion en de mogelijke gevolgen daarvan voor Vero Bello. Niko organiseert in de Jan & Alleman een feestje voor de verjaardag van Mieke. Arno treedt harder en kordater op tegen zijn leerlingen, en dan vooral tegen Louise. En dat wordt hem niet in dank afgenomen. Joppe komt alweer bij Rudi aankloppen na een zoveelste ruzie met zijn vader. In samenspraak met zijn moeder, besluiten ze om Joppe even bij hem te laten logeren. Faroud krijgt van Sam de meest saaie taken op het werk en heeft het gevoel alsof de uren voorbij kruipen. Leen vreest dat hij dit niet lang zal volhouden. Linda krijgt goed nieuws, want Hendrik is naar de politie gestapt als getuige. Guido zit vooral met zijn gedachten bij Emma, die morgen onder het mes moet.

Aflevering 98 (#5423) - woensdag 7 januari 2015

Véronique is bang dat Floor zal breken, maar June heeft er meer vertrouwen in. Tijdens een telefoongesprek met Floor, slaat bij Thomas de paniek toe wanneer hij haar hoort gillen. Heeft June geprobeerde om Floor te vermoorden? Mathias vindt het in ieder geval geen goed idee om naar de politie te stappen. Bart probeert Leen duidelijk te maken dat Faroud niet kan functioneren zonder actie in zijn job. Sam geeft hem namelijk expres alle saaie jobjes, zodat hij terug naar zijn oude dienst zal willen. Arno slaagt er niet in zijn leerlingen te betrekken bij de leerstof en krijgt goede raad van Patrick. Joppe begint zich steeds meer thuis te voelen bij de Friends, maar Zjef vraagt zich af of Joppe niet verliefd is op Rudi. De politie komt van Guido een nieuwe verklaring afleggen, nu Kobe eindelijk bekend heeft dat hij achter het stuur zat. Maar Guido wil liefst zo snel mogelijk naar het ziekenhuis, waar Emma's operatie elk moment kan beginnen. 

Aflevering 99 (#5424) - donderdag 8 januari 2015

Guido verschijnt voor de jeugdrechter, maar de zenuwen spelen hem parten. Ondanks de positieve uitkomst bij de rechter, denkt Guido maar aan één ding: de operatie van Emma. Thomas krijgt bezoek van de politie met het nieuws dat Floor overleden is. Peter, Thomas en Mathias staan machteloos tegenover June en besluiten Véronique in te schakelen. Ondertussen beraamt June een volgende stap in haar masterplan. Faroud wil zich niet laten kennen en gaat met hernieuwde moed werken. Leen beseft dat haar vriend dit niet lang zal volhouden. Arno heeft opnieuw een moeilijke dag op school en kan zijn leerlingen maar niet gemotiveerd krijgen. Hij plant een gesprek met de directeur om zijn ontslag te geven. Rudi probeert Joppes gevoelens een beetje te sparen door Zjef minder affectie te geven in het openbaar. Zjef begint zich steeds meer te storen aan Joppes aanwezigheid en laat dat duidelijk merken. 

Aflevering 100 (#5425) - vrijdag 9 januari 2015

Marie-Rose wil een verzoening tussen haar kinderen en voert een felle discussie met Véronique. Ook Peter heeft het zwaar. Hij vindt steun bij Mathias. Guido krijgt van Frank goed nieuws te horen. De operatie van Emma is goed verlopen. Jan krijgt de vader van Kobe op bezoek. Hij hoopt dat Guido een goed woordje wil doen op de rechtzaak van Kobe. Liesbeth brengt Arno op een lumineus idee om zijn lessen boeiender te maken voor de leerlingen. June lijkt Véronique volledig in haar macht te hebben en toont haar de beelden die ze stiekem gemaakt heeft bij Vero Bello. Joppe hoopt nog steeds op een modellencarrière en wil een staaltje van zijn kunsten laten zien aan Rudi. Niko heeft het emotioneel moeilijk door de begrafenis van Dieumerci. Faroud begint zijn zoektocht naar een nieuwe job, maar Maarten geeft hem geen goede hoop.