FANDOM

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#5426) - maandag 12 januari 2015

Farouds zoektocht naar een job verloopt moeizaam. Hij heeft verschillende opties voor ogen, maar kiest niet meteen voor de meeste veilige jobs. Joppe ziet zijn grote droom in vervulling gaan wanneer Rudi hem voorstelt om tijdens een fotoshoot enkele professionele foto's te laten maken. Zjef en Mieke twijfelen of dit wel zo'n goed idee is en vrezen vooral dat Joppe absoluut geen talent heeft en teleurgesteld gaat zijn. Arno's voorstel om zelf een game te maken, valt in de smaak bij zijn leerlingen. Al is niet iedereen even snel weg met zijn ingewikkelde programeertaal. Thomas ontvangt een vreemde brief van het Algemeen Ziekenhuis in verband met testen die zijn vader liet uitvoeren voor zijn dood. Veronique ontkent plotseling dat June achter de dood van Floor zit en het komt opnieuw tot slaande ruzie tussen haar en Peter. Terwijl Marie-Rose hoopte op een verzoening, heeft June Veronique steeds meer in haar macht.

Aflevering 102 (#5427) - dinsdag 13 januari 2015

Thomas wordt van het kastje naar de muur gestuurd om meer uitleg te krijgen over de onderzoeken die zijn vader heeft laten uitvoeren. Niko moet kleur bekennen wanneer Jan hem officieel wil aanduiden als zijn opvolger in het café, mocht er hem iets overkomen. Rita stelt zich kandidaat om een kindje op te vangen via Xelios. Arno gooit het lesgeven over een andere boeg na een gesprek met Louise. De fotoshoot met Joppe is geen groot succes, maar Rudi durft hem niet vertellen dat hij geen talent heeft. Joppe zelf droomt al luidop van een grootse carrière. Inspecteur Hoste brengt Peter op de hoogte dat het drugsonderzoek naar hem stopgezet werd. Thomas en Mathias willen onmiddellijk de pers bij elkaar roepen. Leen voelt zich onzeker in haar relatie nu Faroud de ideale job niet vindt. Marie-Rose probeert met haar dochter te praten, maar stoot op verzet van June.

Aflevering 103 (#5428) - woensdag 14 januari 2015

Leen gaat tot het uiterste om een patiënt te redden, wat Faroud aan het denken zet. Rudi toont Joppe de foto's die hij bij Vero Bello laten maken heeft en Joppe is allesbehalve tevreden met het resultaat. Marie-Rose is teleurgesteld omdat Veronique haar broer niet wil helpen. Mathias vreest dat June haar in haar macht heeft. Bij Fashion komen Trudy en Hannah met een schitterend idee op de proppen om de kosten van de kleurenconsulent te beperken. Thomas schakelt Leen in om meer informatie te krijgen over de onderzoeken van zijn vader. Jan vraagt zich af waarom Niko de laatste tijd zich zo vreemd gedraagt. Rita heeft een afspraak met Vera in verband met de opvang van een kindje. Arno is teleurgesteld omdat hij maar één mail heeft gekregen in verband met zijn game. 

Aflevering 104 (#5429) - donderdag 15 januari 2015

Faroud voelt zich nog steeds slecht in zijn nieuwe job. Op de persconferentie bij VDB legt Peter een emotionele verklaring af. Hij wil vooral zijn personeel bedanken voor het vertrouwen in hem. Door een verspreking van Jan dreigt Rita niet langer in aanmerking te komen om een kindje op te vangen via Xelios. Mieke neemt Linda in vertrouwen over Niko's toekomstplannen en spoort haar echtgenoot aan om eerlijk te zijn tegen haar vader. Leen is te weten gekomen dat de vader van Thomas een niertransplantatie moest ondergaan. Joppe bekent aan Rudi dat hij verliefd is op hem en bovendien is hij bijzonder grof tegen Zjef en Mieke. Er zit niets anders op dan Joppe terug naar huis te sturen en Rudi probeert met Martina te praten. Louise en Arno werken tot in de late uurtjes aan hun game, maar Benny probeert zijn zoon te waarschuwen voor de gevolgen.

Aflevering 105 (#5430) - vrijdag 16 januari 2015

Rita is woedend omdat Jan Vera heeft ingelicht over haar alcoholverslaving. Patrick vindt het zonde dat Rita hierdoor niet meer in aanmerking zou komen en maakt een afspraak met Vera. Niet veel later krijgt Rita alsnog goed nieuws. Leen stelt Faroud voor om zijn oude job terug op te nemen. Ondertussen moet ze slecht nieuws geven aan Thomas. Zijn vader leed aan polycysteuze nieren, een dodelijke ziekte die bovendien erfelijk kan zijn. Stefanie maakt zich zorgen om haar vriend, maar Thomas weigert zich te laten onderzoeken. Niko gaat een moeilijk gesprek aan met Jan en heeft nu besloten om definitief met het café te stoppen. De 'van top tot teen'-actie van VDB Fashion is een groot succes. De leerlingen van Arno slagen er eindelijk in om hun avatar online te krijgen. Rudi probeert contact op te nemen met de ouders van Joppe wanneer de jongen spoorloos verdwenen is. Diezelfde avond krijgt hij bezoek van de politie. Hij wordt verdacht van aanranding van een minderjarige...