FANDOM

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 106 (#5431) - maandag 19 januari 2015

Rudi heeft het weekend in de gevangenis doorgebracht door de beschuldigingen van Joppe. Zjef is op van de zenuwen terwijl Thomas de onschuld van Rudi in twijfel trekt. Jan kan het nieuws over zijn overleden zoon Willem maar moeilijk verwerken en maakt zich grote zorgen. Thomas probeert rustig te blijven en krijgt steun van Stefanie. Isabelle komt Thomas en Jan steunen en zal zich ook laten testen. Veronique probeert de afpersing door June verborgen te houden voor Peter. Door een toevallige ontmoeting durft Niko te dromen van een job als straathoekwerker. Guido wil tijdens zijn afspraakje met Emma zijn beste beentje voor zetten en vraagt aan Mieke om een taart te bakken. De familie maakt kennis met Lientje, het opvangkind van Rita. Louise en haar klasgenoten hebben weinig sympathie voor hun leerkracht wiskunde, tot groot ongenoegen van Arno

Aflevering 107 (#5432) - dinsdag 20 januari 2015

Rudi voelt zich verraden door Thomas en vreest voor zijn reputatie. Wanneer ook Hannah op de hoogte is van zijn tijd in de gevangenis, barst de bom. Lientje brengt Rita en Anna dichter bij elkaar. Guido en Emma kunnen hun gevoelens niet langer verbergen en kussen. Niko herleeft nu hij zicht heeft op een nieuwe, boeiende job. Maar Jan is minder tevreden nu hij zijn vaste kracht in het café verliest. Louise bevindt zich in een netelige positie nu de ontevredenheid over de leerkracht wiskunde steeds groter wordt in haar klas. Door haar grote mond wordt ze naar de directeur gestuurd. Arno wil eens praten met meneer Goossens om het probleem op te lossen. Terwijl Jan van Leen het goede nieuws krijgt dat hij geen drager is van de nierziekte, krijgt Thomas minder goed nieuws van de dokter. Hij heeft al enkele kisten en moet op zoek naar een nierdonor.

Aflevering 108 (#5433) - woensdag 21 januari 2015

Stefanie maakt zich zorgen over Thomas, terwijl Jan bereid is alles te doen om zijn kleinzoon te helpen. Hij wil met Leen de opties overlopen om zijn nier te kunnen afstaan aan Thomas. June vindt dat Vero Bello handig gebruik kan maken van deze situatie om Fashion een nieuwe klap toe te dienen. Veronique en Rudi kunnen hun oren niet geloven. Evy keert terug uit Honduras en heeft een hele andere kijk op de wereld gekregen. Niko bespreekt met Cis de afspraken in verband met zijn nieuwe job. Joppe komt zijn excuses aanbieden aan Rudi terwijl die op zijn beurt het probeert goed te maken met Thomas. Agnes slaagt erin Delphine over te brengen naar een instelling dichter bij huis. Patrick is bang voor de reactie van de Van den Bossches. Isabelle neemt opnieuw afscheid van Thomas en Jan. Rita ontdekt dat Lientje een fascinatie heeft voor boten en dat brengt haar op een idee. 

Aflevering 109 (#5434) - donderdag 22 januari 2015

Niko is zenuwachtig voor zijn eerste dag als straathoekwerker. Op het terrein ondervindt hij al snel dat het geen makkelijke opgave wordt om het vertrouwen van de mensen te winnen. Rita maakt haar verrassing voor Lientje concreet. Ze heeft een reis geboekt op een cruiseschip. Agnes wil naar Frankrijk om alles in gereedheid te brengen voor de overplaatsing van Delphine naar België. Peter bespreekt met Mathias de mogelijkheid om van Thomas een aandeelhouder te maken. Stefanie vindt dat hij eerlijk moet zijn over zijn ziekte, maar Thomas houdt de boot af. Leen maakt zich opnieuw zorgen over Faroud wanneer hij niet reageert op haar telefoontjes. Arno wordt hard aangepakt door de directeur wanneer Louise en haar klasgenoten de les van meneer Goossens op stelten zetten. Emma maakt aan Guido duidelijk dat ze klaar is voor de volgende stap in hun relatie.

Aflevering 110 (#5435) - vrijdag 23 januari 2015

Niko beleeft opnieuw een woelige dag op straat. Wanneer hij vechtende hangjongeren uit elkaar wil halen, keren zij zich als één blok tegen hem. Leen heeft nog altijd niets van Faroud gehoord en maakt zich zorgen. Rita kan haar overtuigen om het los te laten en Faroud te vertrouwen. Ondertussen bereidt Rita zich voor op haar trip met Lientje, maar ze is bang voor de reactie van Jan. Na Niko zal ook zij hem in de steek laten in het café. Emma en Guido zijn klaar voor een volgende stap, maar worden onderbroken door Faroud en Arthur. Op aanraden van Jan licht Stefanie Peter in over de ziekte van Thomas, en die is daar allesbehalve tevreden mee. Ook Hannah heeft zo haar eigen mening over de situatie en steunt Stefanie. Louise en haar klasgenoten worden door de directeur op hun plaats gezet, maar daar willen ze het niet bij laten. Ze houden een zitstaking voor de klas van meneer Goossens. Trudy hoopt dat deze acties geen gevolgen zullen hebben voor Louise en gaat met Arno praten. Arno vreest dat hij als 'AvatarX' te ver is gegaan en verwijdert zijn profiel.