FANDOM

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 111 (#5436) - maandag 26 januari 2015

De onthaalmoeder van Arthur is ziek en dus moeten Maarten en Leen zelf voor opvang zien te zorgen. Liesbeth begint terug te werken, maar is teleurgesteld dat alleen Evy een 'welkom terug-kaartje' krijgt. Rita en Lientje vertrekken naar het cruiseschip, maar Jan maakt zich zorgen. Wat als Rita in de verleiding komt om te drinken? Louise krijgt thuis onaangenaam bezoek van de directeur met het nieuws dat ze enkele dagen geschorst is. Bovendien vraagt hij aan Arno om bewijzen te zoeken dat Louise AvatarX en dus de onruststoker is. Niko zoekt opnieuw toenardering tot Musto en zijn vrienden. Evy heeft het moeilijk na haar trip in Honduras en lucht haar hart bij Maarten. Wanneer ze nadien een bad neemt, loopt ze een CO-vergifiting op en moet ze in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht worden. 

Aflevering 112 (#5437) - dinsdag 27 januari 2015

Evy mag het ziekenhuis al verlaten, maar heeft de schrik goed te pakken. Niko en Mieke zorgen er onmiddellijk voor dat alle apparaten in huis gecontroleerd worden. Arno besluit open kaart te spelen met de directeur, met alle gevolgen van dien. Hij wordt ontslagen. Patrick wil het hier niet bij laten en dreigt met actie. Musto en zijn makkers proberen Niko te testen door te praten over een overval op een nachtwinkel, maar hij komt hierdoor voor een ernstig dilemma te staan. Belt hij de politie of niet? Rudi maakt zich zorgen over Veronique, die nog steeds onder druk van June staat. Evy en Faroud helpen Maarten met de opvang van ondertussen vier kindjes. Op het cruiseship ontmoeten Rita en Lientje de kapitein en Dave, de ene helft van het zangduo Dave & Daisy.

Aflevering 113 (#5438) - woensdag 28 januari 2015

Louise en haar klasgenoten krijgen van de directeur het nieuws dat Arno ontslagen is. Benny raadt Louise aan om zelf actie te ondernemen. Niko krijgt het hard te verduren van Musto en zijn gasten. Bovendien wordt zijn romantisch avondje met Mieke verstoord door een lastig telefoontje. Rita en Lientje beleven een fantastische avond tijdens de show van Dave & Daisy. Thomas wordt officieel mede-aandeelhouder van VDB, maar zijn ambities reiken nog veel verder. Hij hoopt ooit de opvolger van Peter te kunnen worden. Samen met Peter, Mathias en Bart viert hij zijn toetreding tot de Raad van Bestuur en Thomas smijt meteen een gewaagd idee op tafel. Waarom werken VDB Fashion en Vero Bello eigenlijk niet samen? Faroud en Maarten zijn nog steeds babysitters van dienst, tot Arthur aan een giftige plant knabbelt...

Aflevering 114 (#5439) - donderdag 29 januari 2015

Leen stelt zich vragen over haar gezinssituatie. Ze wil dat Faroud opnieuw een vaste waarde wordt en vraagt of hij definitief bij haar wil intrekken. Ondertussen neemt Maarten de woorden van zijn zus ter harte en gaat hij op zoek naar een doel in zijn leven. Evy is in ieder geval onder de indruk. Niko's nachtelijke telefoontjes zorgen voor wrevel met Mieke. Hij krijgt van Cis het advies om zijn werk niet mee naar huis te nemen. Thomas krijgt een telefoontje van Andy, een kennis uit zijn verleden. Tijdens een inhaalles Wiskunde zetten Louise en haar klasgenoten opnieuw de klas op stelten. De directeur wil het hier niet bij laten en stuurt Louise meteen van school. Mathias heeft een concreet voorstel gemaakt voor een samenwerking tussen Vero Bello en Fashion. Veronique is geïnteresseerd, tot June tussenbeide komt. Op het cruiseschip valt de show van Dave & Daisy opnieuw in het water door de stemproblemen van Daisy. 

Aflevering 115 (#5440) - vrijdag 30 januari 2015

Andy brengt Thomas een bezoekje met een vreemde vraag. Hij heeft dringend geld nodig en hoopt dat Thomas hem hierbij kan helpen nu hij aandeelhouder van VDB is. Arno gaat de confrontatie aan met de schooldirecteur. Leo komt tot inzicht en maakt enkele belangrijke beslissingen. Hij geeft Arno zijn job terug en trekt de schorsing van Louise in. Bij Niko stapelen de frustraties zich op wanneer hij de problemen van zijn gasten steeds vaker mee naar huis neemt. Het komt tot een woordenwisseling met Evy en Zjef . Mathias en Peter stellen zich vragen bij het vreemde gedrag van Veronique. Zij heeft het ondertussen moeilijk wanneer June het voorstel van Mathias terugvindt. Faroud wil niet bij Leen intrekken omdat hij het gevaarlijk vindt voor zijn job. Maar Leen denkt dat er meer achter zit.