FANDOM

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#5441) - maandag 2 februari 2015

Faroud vertelt over zijn familie en toont aan dat het niet voor de hand ligt om Leen aan hen voor te stellen. Maarten vreest dat Faroud niet met Leen wil samenwonen door hem en denkt aan verhuizen. Thomas wordt gechanteerd door Andy en ziet zijn beloftevolle toekomst bij VDB aan een zijden draadje hangen. Zeker wanneer Andy het nodige bewijsmateriaal voor zijn deur legt. Rita krijgt een aanlokkelijk voorstel aangeboden van Dave wanneer die haar hoort zingen met Lientje. Liesbeth raakt verwikkeld in een tweestrijd. Ze krijgt van Peter de kans om enkele maanden op seminarie te gaan in Engeland. Stefanie maakt zich klaar voor een avondje uit met Thomas, maar hij annuleert op het laatste moment. Niko probeert meer informatie over Nena te achterhalen terwijl hij een dakloze jongen probeert te helpen.

  • Bekijk de fotogalerij van deze aflevering.
  • Een fragment uit deze aflevering werd getoond in de weektrailer van vorige week.

Aflevering 117 (#5442) - dinsdag 3 februari 2015

Thomas wordt nog steeds onder druk gezet door Andy en raakt steeds meer geïsoleerd van een achterdochtige Stefanie. Andy zet Thomas opnieuw op zijn escortewebsite waardoor Thomas verschillende telefoontjes krijgt van vrouwelijke klanten. Hij heeft geen andere keuze dan de 30.000 euro te betalen. Niko doet een extra inspanning op het werk, maar betrekt Mieke onbewust bij de zaak. Rita's optreden op de cruise is een ongelofelijk succes, maar valt niet bij iedereen in goede aarde. Daisy kan haar jaloezie moeilijk verbergen. Dankzij een verspreking van Zjef komt Stefanie te weten dat haar mama misschien voor drie maanden naar Engeland gaat. Liesbeth wil het echter nog geheimhouden voor Benny. Leen twijfelt steeds meer aan de oprechtheid van Faroud en zoekt steun bij haar broer.

Aflevering 118 (#5443) - woensdag 4 februari  2015

Stefanie stelt zich vragen over haar relatie met Thomas: hebben ze wel een toekomst samen? Ook de zwijgplicht die ze thuis opgelegd krijgt, valt haar zwaar. Thomas probeert ondertussen zijn aandelen van VDB weer te verkopen zodat hij Andy kan betalen, maar Peter reageert verbaasd. Liesbeth is aanvaard voor de seminarie in Engeland, maar durft nog steeds Benny niet in te lichten. Niko heeft een verkwikkende dag op het werk en dat komt zijn relatie met Mieke ten goede. Ook tussen Guido en Emma gaat het goed en ze zetten eindelijk hun volgende stap. Terwijl Faroud zich klaarmaakt om naar Albanië te vertrekken voor het huwelijk van zijn zus, blijft Leen met een slecht gevoel achter. Waarom mag ze zijn familie niet leren kennen? Maarten beseft dat hij zijn zus niet kan achterlaten en wil dan toch niet alleen gaan wonen. Dave stelt aan Rita voor om hun show aan te passen, maar wat denkt Daisy daarvan?

Aflevering 119 (#5444) - donderdag 5 februari 2015

Leen besluit zich te verdiepen in Farouds achtergrond en cultuur. Op die manier hoopt ze hem beter te kunnen begrijpen. Daisy kan haar afgunst niet langer verbergen en gaat de confrontatie met Rita aan. Liesbeth wil Stefanie doen inzien waarom ze nog niets over Engeland aan Benny verteld. Thomas werkt zich steeds dieper in de problemen omdat hij zijn schuld bij Andy niet kan betalen. Hij opent een nieuwe bankrekening als 'stoffenleverancier' en schrijft meer dan 30.000 euro over van de rekening van VDB. Niko spreekt af met Rik en spreekt met hem over zijn drugsverslaving. 

Aflevering 120 (#5445) - vrijdag 6 februari 2015

Mathias komt een verdachte betaling op het spoor en legt Thomas op de rooster. Hij nodigt hem en Stefanie uit voor een etentje bij hem thuis en gaat de confrontatie aan. Leen gaat op in de leefwereld van Faroud en krijgt nieuwe hoop na een goed gesprek met een patiënte. Ze neemt een bezoekje aan een moskee en hoopt dat ze Faroud zo beter zal begrijpen. Benny is razend wanneer hij ontdekt dat Liesbeth belangrijk nieuws voor hem verborgen heeft gehouden. Niko weet met zichzelf geen blijf na de dood van Rik. Kan hij de job als straathoekwerker wel aan? Rita voelt zich alsmaar beter in haar rol als opvangmoeder voor Lientje, maar na een gesprek met haar mama heeft Lientje heimwee.