FANDOM

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 11 (#5336) - maandag 8 september 2014

Hanne is boos op Thomas omwille van de kus. Hij is echter niet van plan zich zomaar te laten afwijzen en zoekt opnieuw toenadering. Peter en Véronique krijgen allebei het interview in modemagazine Flash te lezen. Tegen alle verwachtingen in, wordt Vero Bello ten koste van Fashion de hemel in geprezen. Anna is bang dat concurrentiestrijd tussen broer en zus tot een familievete zal leiden. Het bezoek van Liesbeth aan de gynaecoloog draait uit op een spoedoperatie. Tijdens de musicalrepetitie besluit Maud dan toch om de hoofdrol aan Linda over te laten. De terroristen brengen Maarten even oog in oog met Roos. Cédric wordt door zijn moeder op een zoveelste leugen betrapt.

  • Kijkcijfers: 658.067 live kijkers (27,91% marktaandeel)

Aflevering 12 (#5337) - dinsdag 9 september 2014

Cédric lijkt niet van plan om zich te excuseren voor zijn leugens. Benny heeft er een slapeloze nacht opzitten. Zijn gemoedstoestand bereikt een nieuw dieptepunt wanneer de operatie van Liesbeth een baarmoedergezwel aan het licht brengt. Jan wil een bescheiden verjaardagsfeest voor zijn zoon Maarten organiseren, al lijkt die daar wederom niet voor in de stemming. Bart hekelt intussen het feit dat Sam en Faroud geen prioriteit stellen aan de bevrijding van Roos. Rudi is afgelopen nacht bij Zjef blijven slapen. Hanne verontschuldigt zich bij Thomas. June steekt niet onder stoelen of banken dat ervan geniet om Peter te beconcurreren. Mieke en Niko kondigen hun trouwdatum aan.

Aflevering 13 (#5338) - woensdag 10 september 2014

Mieke heeft last van huwelijksstress nu ze samen met Niko hun trouwdatum heeft vastgelegd. Niko doet echter een verrassende belofte: hij zal de volledige organisatie van de trouw op zich nemen. Jan en Linda sluiten een weddenschap af. Véronique is ten einde raad wanneer blijkt dat Cédric spijbelt. Rita biedt haar hulp aan. Bij Vero Bello ontdekt Véronique dat June haar geld heeft aangeboden om Peter te kwetsen. Bij Fashion begint Peter ondertussen de concurrentie te voelen en hij pakt Trudy en Evy hard aan. Rudi en Zjef hebben een gesprek over hun gevoelens, terwijl ook Hannah en Thomas nadenken over hun gevoelens voor elkaar. Sam beseft dat het vertrouwen tussen Maarten en Bart zoek is en wil iemand anders van de familie bij de operatie betrekken.

Aflevering 14 (#5339) - donderdag 11 september 2014

Vandaag gaat Liesbeth voor de tweede keer onder het mes. De operatie zal tot gevolg hebben dat ze nooit meer kinderen zal kunnen krijgen. Benny is nog steeds ondersteboven van de hele situatie en lucht zijn hart bij Rita. Jan heeft zijn weddenschap met Linda verloren en wordt verplicht om samen met haar een optreden te geven in het café. Marie-Rose springt een dagje in bij Vero Bello en krijgt van Veronique meteen een vaste job als product manager aangeboden. Faroud vraagt Leen om met Maarten te gaan praten, maar die krijgt al snel in de gaten dat zijn zus dubbel spel speelt. Intussen slaagt hij er eindelijk in de afluisterapparatuur in het appartement uit te schakelen. Terwijl Hanne aan Evy bekent dat ze verliefd is, onderneemt Stefanie een nieuwe poging om Thomas voor zich te winnen. Rita heeft een openhartig gesprek met Cédric.

Aflevering 15 (#5340) - vrijdag 12 september 2014

Liesbeth heeft ook haar tweede operatie goed doorstaan. Enkele uren later wordt haar toestand echter kritiek, nu blijkt dat ze besmet is geraakt met een ziekenhuisbacterie. Maarten neemt contact op met de terroristen en licht hen in over de afluisterpraktijken. Peter en Trudy vinden het niet kunnen dat Louise zich door Cédric laat meeslepen en mee op café gaat. De stress rond de musical drijft Linda zo ver dat ze een medische fout maakt bij een van haar huisbezoeken. Hanne kan haar jaloezie nauwelijks verbergen wanneer blijkt dat Thomas en Stefanie de hele dag samen hebben doorgebracht. Tegen het advies van Mathias in, besluit Marie-Rose de job bij Vero Bello te aanvaarden. Roos onderneemt een ontsnappingspoging.