FANDOM

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 146 (#5471) - maandag 16 maart 2015

Rudi is ongerust wanneer Zjef de hele nacht wegblijft. Zjef is niet in zijn normale doen en dat valt ook Liesbeth op. Maar zij heeft andere katten te geselen, want ze wil weten waarom Estée zo afstandelijk tegen haar doet. Estée verrast Arno op haar beurt door te vragen of hij bij haar wil intrekken. Marie-Rose wil Veronique financieel uit de nood helpen en doet haar een voorstel. Mathias blijft het een slecht idee vinden, zeker wanneer Marie-Rose toegeeft dat haar financiële toestand toch niet zo schitterend is. Jan is jarig en dat wordt gevierd. Ook Guido denkt eraan om zijn vader te bellen. Peter wil van zijn bodyguard af, maar loopt volgens Faroud nog steeds gevaar. Veronique probeert in contact met June te komen, maar ze neemt haar GSM niet op. Bart wil de ruzie met Trudy oplossen en begint met zijn excuses aan Liesbeth aan te bieden. 

Aflevering 147 (#5472) - dinsdag 17 maart 2015

Het gaat van kwaad naar erger met het gedrag van Zjef. Rudi vraagt hem op de man af of hij iemand anders heeft. Bovendien krijgt Zjef van Peter en Liesbeth de kans om manager van de Foodbar te zijn tijdens Liesbeths afwezigheid, maar hij weigert. Marie-Rose heeft een geheimzinnige afspraak en roept zo argwaan op bij Mathias. Met de hulp van Rudi slaagt Veronique erin om een tracker in Junes handtas te verstoppen. Bart wil Liesbeth en Benny uitnodigen voor een etentje, maar dat idee valt niet bij iedereen in goede aarde. Benny wil Bart niet vergeven voor zijn uitspraak en zet hem weer aan de deur. Liesbeth wil van Arno weten of Estee een probleem met haar heeft. Jan heeft het nog steeds moeilijk met het vertrek van Guido en lucht zijn hart bij Patrick

Aflevering 148 (#5473) - woensdag 18 maart 2015

Liesbeth maakt zich zorgen wanneer Zjef plots verdwijnt tussen twee shifts in de Foodbar. Zjef is namelijk naar een goktent gegaan en heeft meer dan 200 euro gewonnen. Met de winst koopt hij een dure horloge voor Rudi om de ruzie bij te leggen, maar dat valt bij hem niet in goede aarde. Marie-Rose gaat voor de tweede dag op rij op stap en Mathias betrapt haar op een leugen. Waarom doet ze zo geheimzinnig? Arno en Estee komen op bezoek bij Liesbeth en Benny, maar de sfeer gaat onder nul wanneer Liesbeth haar toekomstige schoondochter met vragen bestookt. Veronique zet opnieuw de achtervolging in wanneer June een telefoontje krijgt. Haar verbazing is groot wanneer ze haar bij Bert aantreft...

Aflevering 149 (#5474) - donderdag 19 maart 2015

Zjef is de pedalen helemaal kwijt en maakt zijn problemen alsmaar groter door opnieuw te gokken. Hij heeft meer dan 500 euro schulden opgelopen en is wanhopig op zoek naar geld. Hij neemt de impulsieve beslissing om een overval te ensceneren in de Foodbar en het geld uit de kassa te stelen. Wanneer Marie-Rose opnieuw een hele dag op pad trekt, besluit Mathias op haar tablet te zoeken naar antwoorden. Veronique is opgelucht nu ze eindelijk een middel heeft om June onder te druk te zetten. Via een anoniem telefoontje brengt ze de politie op de hoogte van Berts verblijfplaats, maar heeft ze het bij het rechte eind? Liesbeth nodigt Trudy en Bart uit voor een etentje en hoopt op een verzoening tussen de twee mannen. Estee vindt het niet kunnen dat Arno altijd de kant van zijn moeder kiest en toont dat ze een 'echte man' wil, geen mama's kindje. 

Aflevering 150 (#5475) - vrijdag 20 maart 2015

Zjef trekt alle aandacht naar zich toe en geniet er met volle teugen van. Rudi vermoedt echter dat hij niet helemaal eerlijk is tegenover zijn omgeving. Faroud heeft Veronique en Peter geen goed nieuws te melden want ze zijn er niet in geslaagd om Bert Van den Bossche op te pakken. Veronique zelf gaat ondertussen de confrontatie aan met June terwijl Bert het tweede deel van zijn plan in werking stelt. Met de hulp van Stan verschuilt hij zich in een container dat naar Azië gestuurd wordt zodat hij daar onder het mes kan. Stan heeft echter andere plannen en steekt Bert een mes in zijn rug. Trudy wil Liesbeth vervangen in de Foodbar, maar Peter vreest dat zijn ex te veel hooi op haar vork neemt. Mathias vraagt Marie-Rose op de man af wat er aan de hand is, maar ze wil nog steeds niets vertellen. Ook bij Jan en Linda is Marie-Rose het gespreksonderwerp. Arno kiest ervoor om toch bij Estee in te trekken, tot grote tegenzin van Liesbeth.