FANDOM

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#5486) - maandag 6 april 2015

Niko ontdekt dat Zjef op straat slaapt en zijn hart breekt. Hij bespreekt met de friends of Zjef mag terugkeren. Ze gaan akkoord, maar stellen wel hun voorwaarden. Marie-Rose is blij met de toenadering tussen Peter en Veronique. Mathias wil dat ze een beslissing neemt over het al dan niet verkopen van het huis. De strijd tussen Vero Bello en Fashion gaat verder, wanneer beide bedrijven de verkoopscijfers onder ogen zien. June is van mening dat ze nog harder moeten optreden tegen de concurrent. Jan is in de wolken wanneer Arthur paaseitjes komt rapen en ook Maarten heeft goed nieuws, want hij vertelt over zijn nieuwe job als glazenwasser. Maar in café De Komma heeft hij het ondertussen moeilijk met zijn verborgen identiteit. Liesbeth komt samen met Benny aan op de campus in Reading. Ze voelt zich zenuwachtig wanneer ze de jonge medestudenten ziet. Het afscheid valt dan ook zwaar. 

Aflevering 162 (#5487) - dinsdag 7 april 2015

Zjef zoekt toenadering tot Rudi en hoopt dat hij hun relatie nog een kans wil geven. Bovendien probeert Zjef ook de brokken met Peter te lijmen en vraagt hij zijn job in de Foodbar terug. Mathias en Marie-Rose zetten hun huis te koop op internet, maar kunnen het niet eens worden over een vraagprijs. Liesbeth voelt zich een buitenbeentje in Reading en probeert zonder veel succes contact te leggen met haar medecursisten. Benny voelt dat er iets scheelt met zijn vrouw en maakt zich zorgen. Veronique voelt zich vrij van Junes macht en stelt Mathias een joint venture voor. De plotse hechte vriendschap van Maarten en Evy zorgt voor veel vraagtekens binnen hun omgeving. 

Aflevering 163 (#5488) - woensdag 8 april 2015

Peter komt via Trudy te weten dat zijn moeder haar huis wil verkopen. Hij eist antwoorden, maar Marie-Rose durft de waarheid niet te vertellen. Bart vertrekt naar een congres over terrorisme in Amsterdam. Trudy is er niet gerust in en vreest zelfs dat de kans bestaat dat hij opnieuw ontrouw is. Liesbeth maakt in Reading kennis met Kitty, waardoor Benny zich meteen een stuk minder zorgen maakt. June probeert de foto's van haar en Bert van Veroniques gsm te wissen, maar loopt met haar kop tegen de muur. Thomas probeert Peter ervan te overtuigen om de samenwerking met Vero Bello een kans te geven. In de Komma loopt Maarten Niko tegen het lijf, en die zit met veel vragen. 

Aflevering 164 (#5489) - donderdag 9 april 2015

Mathias probeert Peter te overtuigen om toch een samenwerking aan te gaan met Vero Bello, maar hij is niet voor dat idee te vinden. June lijkt plots positief tegenover het voorstel te staan en dat zorgt voor argwaan bij Veronique. Liesbeth wil er jonger en hipper uitzien, Kitty helpt haar bij de restyling. Zjef moet vaststellen dat hij het vertrouwen van Trudy nog niet teruggewonnen heeft. Maarten komt in nauwe schoentjes te zitten wanneer naast Peter, ook Leen en Faroud beroep willen doen op de firma waar hij zogezegd werkt. Marie-Rose en Mathias krijgen een eerste potentiële verkoper over de vloer, en die komt al meteen met een zeer interessant aanbod. Benny mist Liesbeth en werkt zijn frustraties uit op Patrick. Niko probeert Maarten te waarschuwen over de praktijken in de Komma. 

Aflevering 165 (#5490) - vrijdag 10 april 2015

Nu Marie-Rose en Mathias hun huis definitief verkocht hebben, komt de familie het nieuws ook te weten. Veronique is enthousiast, maar Anna maakt meteen duidelijk dat ze de beslissing van Marie-Rose helemaal niet snapt. Peter wil zijn moeder uit de nood helpen en stelt voor om bij hem te logeren. Liesbeth maakt Benny duidelijk dat ze zich niet goed in haar vel voelt in Reading. Al durft ze nu wel opkomen voor zichzelf tijdens de les. Zjef dreigt te hervallen in zijn gokverslaving en Rudi is er niet gerust in wanneer hij hem niet kan bereiken. Maarten vermoedt dat er drugs gedeald wordt in het snookercafé waar hij werkt. Hij probeert één van de keus van naderbij te bekijken. Bart keert terug van zijn congres, maar heeft al meteen minder goed nieuws voor Trudy. Thomas denkt een oplossing te hebben gevonden om Peter toch te overtuigen met Vero Bello in zee te gaan. 

  • Foutje: Anna geeft enkele redenen waarom Marie-Rose haar huis niet mag verkopen. Eén van de redenen is het feit dat Veronique en Peter er opgegroeid zijn. Dit klopt niet, want Marie-Rose woonde met Guido in een andere villa tijdens de eerste seizoenen.