FANDOM

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 31 (#5356) - maandag 6 oktober 2014

Véronique en Cédric zijn aan het eind van hun Latijn. Samenleven lijkt gewoonweg niet te lukken. Terwijl Cédric steun zoekt bij Louise, heeft Véronique een goed gesprek met RitaHanne en Thomas houden hun relatie angstvallig geheim, hoe moeilijk dat ook is. Leen en Faroud hebben een afspraak in de Foodbar die niet onopgemerkt voorbijgaat. Wanneer Maarten hen al kussend betrapt, maakt hij meteen duidelijk dat hij geen voorstander is van deze relatie. Agnes probeert via verschillende methodes Marie-Rose in te palmen en blijft overnachten. Liesbeth gaat terug aan de slag in de Foodbar en Trudy vertelt aan Bart dat Véronique haar een job heeft aangeboden. Evy krijgt laat op de avond bezoek van Andreas.

  • Kijkcijfers: 731.887 live kijkers (27,18% marktaandeel)

Aflevering 32 (#5357) - dinsdag 7 oktober 2014

Mathias maakt Agnes duidelijk dat hij haar nooit meer wil zien, maar zij is niet van plan zich zomaar bij zijn beslissing neer te leggen. Evy weet niet of ze moet ingaan op het aanbod van Andreas om nog verder met hem te werken aan haar nieuw boek. Onder impuls van Zjef neemt ze een beslissing en contacteert ze de uitgeverij. Maarten en Bart zijn het er over eens dat de relatie van Leen en Faroud geen goed idee is. Trudy vertelt aan Peter dat ze het aanbod van Véronique niet heeft aangenomen. Hannah is bij Thomas blijven slapen en is genoodzaakt te liegen tegen haar vader. Véronique ontdekt dat Cédric regelmatig spijbelt en is ten einde raad. Cédric zelf zoekt op zijn beurt hulp bij Rita. Hij wil niet meer naar huis gaan en heeft gedronken. 

Aflevering 33 (#5358) - woensdag 8 oktober 2014

Rita kan Cédric overtuigen om nog eens met zijn moeder te praten. Cédric vertelt haar dat hij overweegt om toch op internaat te gaan. Thomas laat Peter duidelijk verstaan dat hij verkeerd bezig is. Fashion moet uitgaan van zijn eigen sterkte en mag niet meegesleurd worden in zijn persoonlijke vendetta met Véronique. Peter neemt het het iniatief om zijn ruzie met Véronique bij te leggen. Leen zoekt steun bij Trudy en Mieke, na een moeilijk gesprek met Bart. Ze wil Faroud niet opgeven, want hij is het beste dat haar sinds Jake is overkomen. Benny waarschuwt Mathias voor de acties van Agnes. Thomas en Hannah zijn dolverliefd en nemen risico's op het werk. Evy komt van Andreas te weten dat ze niet zomaar met iemand anders kan samenwerken zonder contractbreuk te plegen. 

  • Kijkcijfers: 783.138 live kijkers (30,15% marktaandeel)

Aflevering 34 (#5359) - donderdag 9 oktober 2014

Evy heeft geen zin om samen met Andreas een interview af te leggen, maar Zjef slaagt erin haar op andere gedachten te brengen. Er valt bij Veronique een grote druk van de schouders nu Cédric heeft besloten op internaat te gaan. Faroud wil niet tussen Leen en haar broers komen te staan en zet daarom een punt achter zijn relatie. De geheime liefde van Thomas blijft een bron van speculatie, al denkt Mieke eindelijk door te hebben hoe de vork aan de steel zit. Bij Vero Bello wordt June duidelijk op haar plaats gezet. Intussen voelt Rudi zich minder en minder thuis bij het modebedrijf. Agnes wordt ontslagen en gaat meteen tot wraak over door Marie-Rose te vertellen dat Mathias seksuele avances heeft gemaakt.

  • Laatste aflevering met Karel Tuytschaever (Andreas Schillewaert)

Aflevering 35 (#5360) - vrijdag 10 oktober 2014

Het komt tot een harde confrontatie tussen Mathias, Marie-Rose en Agnes. Tegen de wil van June in, besluit Veronique om voor Vero Bello een bedrijfsruimte aan te kopen. Intussen wordt de heimwee van Rudi naar Fashion verder aangewakkerd, nu blijkt dat er weer een tweede ontwerper wordt gezocht. Liesbeth wil de Foodbar opnieuw uitbouwen tot een keten, maar stuit op een njet van Peter. Ook Benny is niet voor het plan te vinden. De therapie van Maarten werpt dermate zijn vruchten af, dat hij dan toch bereid is om de relatie van Leen en Faroud te aanvaarden. Mieke vraagt Hanne op de man af of ze iets heeft met Thomas.

  • Laatste aflevering met Jaela Cole (Agnes Moelaert)
  • Kijkcijfers:  720.057 live kijkers (30,2% marktaandeel)