FANDOM

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#5361) - maandag 13 oktober 2014

Hanne en Thomas lichten hun vrienden in over hun relatie. De reacties zijn verdeeld, maar het is vooral Zjef die het vreemd vindt. Cédric vertrekt voor het eerst naar het internaat. Thomas gaat op zoek naar een nieuwe schoenenontwerper en komt bij Rudi uit. Rudi voelt zich steeds minder goed binnen Vero Bello door het gedrag van June. Zal hij de overstap naar Fashion wagen? Liesbeth wil haar diploma halen en rekent op de steun van Benny. Maarten merkt dat Leen en Faroud gelukkig zijn samen, en ook Bart biedt zijn verontschuldigingen aan. Jan krijgt een vreemd voorstel van mevrouw Delcourt, die blijkbaar geen onbekende zou zijn. In de Foodbar wordt Evy in de gaten gehouden door een duister persoon.

  • Eerste aflevering met Mathieu Michiels (Menno Van Calster).
  • Kijkcijfers: 775.854 live kijkers (28,3% marktaandeel)

Aflevering 37 (#5362) - dinsdag 14 oktober 2014

Liesbeth besluit Patrick en Stefanie nog niet in te lichten over haar plannen, maar ze kan het maar moeilijk geheim houden. Rudi neemt een moeilijke beslissing en blijft dan toch bij Vero Bello. Thomas heeft echter al een oplossing en wil met een externe firma werken. Véronique heeft een lening van de bank gekregen voor de aankoop van het kantoor voor Vero Bello. Maarten krijgt een paniekaanval en denkt dat hij gek aan het worden is. Het mysterie van 'Madame Delcourt' houdt Jan en Rita volledig in de ban. Hannah vertelt aan haar opa dat ze een relatie met Thomas heeft, en zijn reactie is uiterst positief. Diezelfde avond licht ze ook haar vader en Trudy in. 

Aflevering 38 (#5363) - woensdag 15 oktober 2014

Bart verzet zich tegen de relatie tussen Hanne en Thomas. Jan besluit ook de bomma en Albert in te lichten. Veronique wil Rita een job geven als poetsvrouw bij Vero Bello. Bij VDB Fashion komt schoenontwerper Gunther Poucke op verkennend gesprek. Liesbeth weet haar studieplannen goed verborgen te houden, hoewel Patrick en Stefanie onraad ruiken. Thomas wil Anna inschakelen om zijn grootmoeder Isabelle op te sporen. Marie-Rose heeft last van een vreemde knobbel op haar voet.

Aflevering 39 (#5364) - donderdag 16 oktober 2014

Jan en Rita wachten ongeduldig op de komt van mevrouw Delcourt. De verrassing is groot wanneer niemand minder dan Kristina voor hun neus staat. Ze vraagt vergiffenis aan Rita, maar kan op weinig begrip van Jan rekenen. Stefanie en Patrick komen te weten dat Liesbeth opnieuw gaat studeren. June probeert via Rudi meer informatie te krijgen over de nieuwe functie bij VDB Fashion, maar stuit op verzet. Anna en Thomas hebben een gesprek over de grootmoeder van Thomas en bovendien vertelt ze haar mening over zijn relatie met Hannah. Peter ontdekt dat het modellenbureau van Elise ophoudt met bestaan en deelt zijn gevoelens met TrudyMaarten krijgt extra medicatie voorgeschreven om zijn nachtmerries in te dijken. Wanneer hij 's nachts het huis verlaat, laat hij echter onbewust de kleine Arthur onbewaakt achter...

  • Terugkeer van Twiggy Bossuyt (Kristina Delcourt)

Aflevering 40 (#5365) - vrijdag 17 oktober 2014

Leen neemt het Faroud bijzonder kwalijk dat hij zomaar vertrokken is. Maarten vindt dat zijn zus verkeerd reageert. Patrick heeft nog altijd zijn twijfels bij de studieplannen van Liesbeth. Die dreigen inmiddels een maat voor niets te worden, nu blijkt dat Peter voorrang geeft aan de overname van Casters Agency. Verder bij Fashion komt Gunther opnieuw langs en kan Evy zich niet van de gedachte ontdoen dat ze hem al eerder heeft ontmoet. June krijgt dankzij de naïviteit van Zjef lucht van het schoenenplan. Linda is er niet mee opgezet dan Jan uitkijkt naar een hereniging met Isabelle. Maarten hoort nog steeds stemmen. Evy schrikt wanneer ze tijdens een signeersessie oog in oog komt te staan met Menno Van Calster.