FANDOM

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#5366) - maandag 20 oktober 2014

De verhuis van Vero Bello is een feit, maar betekent alles behalve een frisse start tussen Rudi en JuneVéronique probeert haar zakenpartner tot de orde te roepen. Leen beseft dat ze onredelijk is geweest en geeft Faroud een tweede kans. Gunther tekent zijn contract bij Fashion. Iedereen raadt Evy af om in te gaan op de uitnodiging van Menno. In de Jan en Alleman klinken Rita en Kristina op hun herwonnen vriendschap. Het gaat van kwaad naar erger met Maarten nu hij ook begint te hallucineren. Liesbeth schrijft zich in voor haar eerste examenreeks.

Aflevering 42 (#5367) - dinsdag 21 oktober 2014

Benny heeft een vrije dag en helpt Mathias bij het kiezen van een secretaresse. Maarten blijft vreemde geluiden horen en schimmen zien. Hij probeert de hallucinaties te verdringen door Leen te vergezellen tijdens haar huisbezoeken. Evy kan niet weerstaan aan de drang om Menno op te bellen. Thomas reageert jaloers op de hechte samenwerking tussen Hannah en Gunther. Trudy komt te weten dat Gunther een dansmarathon organiseert en droomt al van de Argentijnse tango. Bart ziet het idee echter minder zitten. Peter vraagt professioneel advies aan Mathias in verband met de aankoop van Casters Agency. Liesbeth krijgt een proefexamen van Benny voorgeschoteld. Terwijl Leen op bezoek gaat bij Faroud, worden de hallucinaties van Maarten erger.

Aflevering 43 (#5368) - woensdag 22 oktober 2014

Peter kondigt de overname van Casters Agency aan. Het nieuws stuit op gemengde reacties. Vooral Thomas steekt zijn ongenoegen niet onder stoelen of banken. De verhuis van Vero Bello zit erop. Veronique wil met een schone lei beginnen en alle neuzen in dezelfde richting krijgen. Al lijkt de spanning tussen June en Rudi nog steeds te snijden. Evy heeft een afspraak met Menno gemaakt en dat is niet naar de zin van haar huisgenoten. Zjef waarschuwt haar voor de mogelijke gevaren. Mathias ontmoet sollicitante Jenny, die meteen zichzelf heeft aangenomen. Anna probeert Thomas opnieuw duidelijk te maken dat hij de zoektocht naar Isabelle beter kan stoppen. Liesbeth vindt het niet leuk dat iedereen dankzij Benny weet dat ze opnieuw aan het studeren is. Trudy begint steeds meer zin te krijgen in de dansmarathon van Gunther.

Aflevering 44 (#5369) - donderdag 23 oktober 2014

Peter geeft Thomas en Liesbeth meer verantwoordelijkheid om zichzelf te kunnen focussen op zijn rol binnen Fashion Agency. Thomas heeft nog steeds een uitgesproken mening over de overname. Ondertussen blijft de concurrentie tussen Fashion en Vero Bello de familie in twee verdelen. De vete leidt zelfs tot een hevige discussie tussen Jan en Rita. Gunther kan Trudy overhalen om een tango te proberen en ze krijgt meteen de danskribbels. Al is de passie bij Bart ver zoek. Leen is bezorgd over Maarten nu ze weet dat hij hallucinaties heeft over Roos. Mathias moet opnieuw onderdoen voor zijn nieuwe secretaresse. Evy vertrekt met een bang hartje naar Menno en belooft aan Zjef iets te laten weten. Zjef wacht op een teken van leven en wordt steeds ongeruster.

Aflevering 45 (#5370) - vrijdag 24 oktober 2014

Peter roept het personeel van Casters samen om de toekomstplannen te bespreken. Achteraf heeft hij een aangenaam gesprek met Margot, een van de vrouwelijke modellen. Thomas is intussen nog steeds niet te vinden voor de plannen en reageert zijn frustratie af op zijn collega's. Hij krijgt een nieuwe teleurstelling te verwerken wanneer blijkt dat Hanne hem niet wil vergezellen naar Keulen, waar hij zijn grootmoeder Isabelle wil gaan opzoeken. Evy heeft er een gezellige avond met Menno opzitten en heeft geen flauw idee dat hij een duister plan beraamd. Het zint Leen niet dat Maarten hallucineert, maar de psychiater vertelt haar dat ze hem moet laten begaan. Liesbeth heeft moeite met haar cursus economie, maar wordt duchtig geholpen door Zjef. Sinds ze de avontuurlijke Gunther heeft leren kennen, voelt Trudy zich meer en meer opgesloten in haar relatie met Bart.

  • Eerste aflevering met Githa Hermans (Margot)