FANDOM

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 16 (#6004) - maandag 18 september 2017

Het plan van Simon lijkt effect te hebben op Stefanie. Inspecteur Tom Scheerlinck heeft ondertussen een nieuwe piste om de dader op te sporen. Guido wil verdwijnen, maar Stan probeert op hem in te praten. Wils is niet tevreden over Marie en wil dat Fashion alsnog ingaat op zijn exclusiviteitsaanbod.

Aflevering 17 (#6005) - dinsdag 19 september 2017

Guido vat het plan op om zichzelf op te offeren in ruil voor de veiligheid van Emma en Mila. Simon wil met Stefanie op vakantie, in de hoop dat dat haar tot rust zal brengen. Marie vindt dat geen goed idee. Inspecteur Scheerlinck hoopt nieuwe bewijzen te vinden op camerabeelden.

Aflevering 18 (#6006) - woensdag 20 september 2017

Stefanie, Simon en Patrick bekijken de beelden van de ontvoerder. Simon zelf wil liefst zo snel mogelijk met Stefanie op reis. Guido is de spelletjes van Ronald beu. Benny is bezorgd om Viv. Cédric wordt in de instelling geplaagd door een paniekaanval. Jan organiseert een etentje omdat hij groot nieuws heeft aan te kondigen.

Aflevering 19 (#6007) - donderdag 21 september 2017

Linda heeft het moeilijk wanneer ze merkt hoe hard Jan onder de situatie lijdt. Evy vertrouwt de wapenstilstand van Ronald niet en is bang dat hij opnieuw zal toeslaan. Lars vraagt Veronique om in te schatten of Fashion verder kan zonder Ninehouse. Benny en Jenny genieten van het resultaat van hun campagne.

Aflevering 20 (#6008) - vrijdag 22 september 2017

De conclusies van Veronique zijn bikkelhard voor Fashion. Toch blijft Lars de onderhandelingen met Wils bikkelhard spelen. Linda maakt Leen duidelijk dat ze aan de beterhand is dankzij de vitamine-injecties. Zij blijft echter aandringen op chemo. Simon ontdekt dat er een klik is tussen inspecteur Scheerlinck en Stefanie.