FANDOM

Week 42

Week 43

Week 44

Aflevering 211 (#6199) - maandag 18 juni 2018

Tussen Emma en Guido lopen de spanningen steeds hoger op. Lucas voert de druk nog op. Veronique vertrouwt Rudi toe dat ze het soms moeilijk heeft om met Mathias samen te werken. Stefanie slingert Alfons verwijten naar het hoofd.

Aflevering 212 (#6200) - dinsdag 19 juni 2018

Stefanie laat zich gaan in de Jan & Alleman. Guido wil dat Emma afstand neemt van Milou en zich meer concentreert op hun gezin. Quinten voelt zich sterk genoeg om weer naar zijn appartement te verhuizen. Lars is eerlijk tegen Marie.

Aflevering 213 (#6201) - woensdag 20 juni 2018

Veronique polst naar Lars' mening over het voorstel dat zij en Mathias kregen. Daar is Mathias echter niet mee gediend. En ook Marie kan haar jaloezie niet verbergen. Emma beseft dat ze verkeerd bezig is en voelt zich schuldig.

Aflevering 214 (#6202) - donderdag 21 juni 2018

Lars wil Marie terug. Zij heeft echter één eis, die hij moet inwilligen. Trudy betrapt Jelle en waarschuwt hem. Guido heeft het gevoel dat hij Emma aan het verliezen is. Stefanie krijgt hartverscheurend nieuws te horen.

Aflevering 215 (#6203) - vrijdag 22 juni 2018

Marie laat Cédric weten dat ze hem niet langer kan behandelen. Lars gaat vastberaden op zijn doel af. Guido is zwaar gekwetst door Emma's leugens. Lucas zet hen onder druk. Mathias merkt dat Veronique ergens mee zit, maar zij wil er niet over praten.