FANDOM

Week 4

Week 5

Week 6

Aflevering 21 (#6009) - maandag 25 september 2017

Guido belandt in een hachelijke situatie. Simon blijft zich ontzettend jaloers gedragen, tot grote ergernis van Stefanie. Zij dreigt ermee om een einde te maken aan hun relatie. Linda worstelt meer en meer met haar leugen. Lars treedt doortastend op naar Wils toe, maar dat blijft niet zonder gevolgen.

Aflevering 22 (#6010) - dinsdag 26 september 2017

Emma is kapot van het nieuws dat ze te horen heeft gekregen. Peter wil een afspraakje regelen met Amelie, en ook Linda wil een gezellige avond organiseren voor haar en Jan. Tom vraagt Marie om de sessies met Stefanie verder te zetten. Zij lijkt zich plots een belangrijk detail te herinneren over haar ontvoerder.

Aflevering 23 (#6011) - woensdag 27 september 2017

Tom hoopt dat de herinnering van Stefanie het onderzoek in een stroomversnelling kan brengen. Faroud doet een onaangename ontdekking. Emma licht Jan en Linda in over Guido. Evy besluit een positief en eerlijk artikel te schrijven over Guido. Lars flirt opnieuw met Veronique, maar zij lijkt aan zijn verleidingen te kunnen weerstaan.

Aflevering 24 (#6012) - donderdag 28 september 2017

Wils zet Marie verder onder druk. Veronique lucht haar hart bij Rudi. Leen wil haar relatie met Faroud verder uitbouwen en onderneemt stappen. Het verhaal van Guido staat uitgebreid in alle kranten. Jan wil er niets meer over horen. Peter loopt een blauwtje bij Amelie. Mieke en Niko geven hem raad.

  • In deze aflevering komt de kijker Ronalds achternaam 'Perenboom' te weten via een opsporingsbericht dat getoond wordt van het personage.

Aflevering 25 (#6013) - vrijdag 29 september 2017

Marie vertrouwt Wils een geheim toe dat Lars in diskrediet kan brengen. Linda heeft geweldig nieuws. Peter lokt Amelie voor een lunchdate. Emma probeert de draad van haar leven opnieuw op te pikken, hoewel haar dat zwaar valt. Ze zoekt troost bij Hanne. Zjef en Rudi lichten Eva en Manon in over de beslissing die ze hebben genomen.

  • In de inhouden staat dat Marie Wils een geheim toevertrouwt dat Lars in diskrediet kan brengen. Dit was echter niet te zien of te horen in deze aflevering.