FANDOM

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 26 (#6014) - maandag 2 oktober 2017

Simon is kwaad op Hanne omdat ze Tom niet uit Stefanie's hoofd heeft gepraat. Linda probeert te verhinderen dat Leen naar de lezing van professor Van Weena gaat. Lars vreest dat Fashion in de problemen zal komen. Guido reageert verbijsterd wanneer hij Ronalds verklaringen hoort.

  • Eerste aflevering met onbekend (Ruths collega).

Aflevering 27 (#6015) - dinsdag 3 oktober 2017

De politie voert een huiszoeking uit bij Guido en Emma. Jan spreekt met Mieke over Linda's humeurswisseling. Hij vreest dat ze slecht nieuws heeft gekregen. Veronique wacht zenuwachtig op nieuws van de instelling van Cédric.

Aflevering 28 (#6016) - woensdag 4 oktober 2017

Simon nodigt Benny en Patrick uit op zijn verjaardagsdrink. Stiekem hoopt hij dat ook Stefanie zal willen komen. Lars en Veronique werken het nachtje door om Fashion te redden. Linda slaat in paniek wanneer blijkt dat Leen toch naar de lezing van Van Weena is gegaan. Komt haar geheim uit?

Aflevering 29 (#6017) - donderdag 5 oktober 2017

Stan probeert Guido een handje te helpen om Ronald definitief te klissen. Zjef licht zijn vrienden in over de plannen van Eva en Manon. Veronique, Lars en Peter achterhalen wie er achter het vervalste inspectierapport zit. Simon heeft een verrassing voor Stefanie.

Aflevering 30 (#6018) - vrijdag 6 oktober 2017

Anna spreekt klare taal tegen Linda. Emma wordt geconfronteerd met een verrassing van formaat. Een plotse herinnering van Stefanie zet het onderzoek naar haar ontvoerder op een nieuw spoor. Lars zoekt toenadering tot Marie.