FANDOM

Seizoen 4 Seizoen 5 Seizoen 6

Op deze pagina vind je van enkele van de uitgezonden afleveringen in seizoen 5 de officiële inhoud. Deze pagina is niet volledig omdat vele inhouden niet meer terug te vinden zijn. Als je meer wil weten over de verhaallijnen van het vijfde seizoen, kijk je best op de seizoenspagina.

Seizoen 5

  • Uitzendperiode: 28 augustus 1995 – 1996
  • Uitzendritme: 6 afleveringen per week
  • Aantal afleveringen: 245
Onbekend, herhaalt op 09/02/2001

Anna reageert haar twijfels en onzekerheden af op de keukenkastjes. Micheline probeert Rita uit haar tent te lokken. Nele spreekt over gezinsuitbreiding. Jacobs en Block wisselen van gedachten over Peter. Ingrid wil met Rita praten over Pierrot. Monique is slecht geluimd en reageert zich af op Didier.

Onbekend, herhaalt op 01/03/2001

Mia is onder de indruk van Anna's reactie. Manou overtuigt Willy dat zijn hart op de juiste plaats zit. Sarah is overstuur wanneer ze het bureau van Didier binnenvalt. Picasso en Willy bekokstoven iets voor Jan. Monique wil dat Didier meegaat naar Dürnstein. Mieke en Bart zoeken sponsors in De Lork.

Onbekend, herhaalt op 05/03/2001

Henk en Babette gaan een dagje stappen in Brussel. Mia en François krijgen bezoek van Walter en Albert. Julienne kan wat er tussen haar en Marie-Rose gebeurd is niet van zich afzetten en besluit één en ander recht te zetten. Albert en Anna bezoeken Pierroke. De chirurg heeft nieuws over Pieters' operatie.

Onbekend, herhaalt op 06/03/2001

Guido en Claire genieten van een luie en romantische ochtend. Marie-Rose voelt zich nog altijd onzeker over haar lichaam. Jan komt terneergeslagen terug van de bakker. Rita kan niet langer verbergen dat ze pillen neemt. In een hotel lopen twee verliefde koppels elkaar tegen het lijf.

Onbekend, herhaalt op 08/03/2001

Marie-Rose heeft nog altijd geen brief ontvangen van Peter. Willy trommelt de bende van Cartouche op. Didier heeft voor Myriam een verrassing. Rita ontvangt bezoek van Ingrid en Herman. Sarah vertelt aan Pieters dat ze naar Reims gaat.

Onbekend, herhaalt op 09/03/2001

Willy en Picasso wachten op een teken van leven van Peter. Babette en Manou ontdekken rare dingen op kantoor. Gwen en Marie-Rose bekijken het werk van de nieuwe fotograaf. Jakke dringt zich op aan Herman en Ingrid. Het komt Anna ter ore dat Nele een aidspatiënt verzorgt. Agnes Geets staat onaangekondigd op de stoep bij François.

Onbekend, herhaalt op 26/04/2001

Didier blijft afgevaardigd bestuurder. Walter heeft het nieuwe schilderij voor François en Mia bij zich. Bart wil het televisietoestel terug, dat nog altijd ten huize Didier staat. De meisjes komen stiekem samen om de mannen jaloers te maken.

Onbekend, herhaalt op 27/04/2001

Claire wil dat Guido nogmaals met zijn broer praat. Monique en Jan zetten samen de bloemetjes buiten in Het Vissershuis. De meisjes vertellen aan de bende van Cartouche dat ze kaartjes hebben voor een optreden van de Chippendales. Anna is geschokt door het naakt.

Onbekend, herhaalt op 30/04/2001

Nele is woedend op haar echtgenoot, die vannacht niet naar huis is gekomen. Rita wil kost wat kost haar zoontje zien. Iris en Mieke gaan iets drinken bij Marie-Rose. Anna achtervolgt Walter en Carine.

Onbekend, herhaalt op 01/05/2001

Guido vraagt aan François en Mia advies betreffende de FAIC-aandelen van Monique. Ingrid gaat akkoord dat Rita met haar zoontje naar het park gaat. Walter heeft het moeilijk met de bemoeizucht van Anna.

Onbekend, herhaalt op 03/05/2001

Iedereen in de familie heeft het ontzettend moeilijk met het ontslag van Jan. Carine, François en Mia willen een tombola organiseren en doen het voorbereidend werk. De meisjes lokken de bende van Cartouche in de val.

Onbekend, herhaalt op 04/05/2001

Walter, Carine en de vicaris genieten van een glas rode wijn. Jan laat blijkbaar het ontslag niet aan zijn hart komen en koopt een nieuwe wagen. Guido moet op zakenreis naar Korea. Tussen de post ligt een brief van Peter.