FANDOM

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 7 (#1683) - maandag 6 september 1999

Anna en Albert hebben voor hun vijftiende huwelijksverjaardag een reis naar Andorra gekregen van hun kinderen, kleinkinderen en vrienden. Het koppel maakt meteen werk van de organisatie van de trip. Vandaag begint Peter aan zijn opleiding. Bart is niet meer zo zeker van zijn stuk en twijfelt of hij wel de goede beslissing heeft genomen. Guido zet zijn zoon Peter op zijn plaats.

Aflevering 8 (#1684) - dinsdag 7 september 1999

Peter weet dat hij over de schreef is gegaan en verontschuldigt zich bij Els. Monique praat met haar ex-man Jan over Miekes appartement. Anna en Albert hebben de handen vol met de organisatie van hun reis naar Andorra. Henk wil een nieuw project opstarten. Trudy maakt haar opwachting in “De Bananja”.

Aflevering 9 (#1685) - woensdag 8 september 1999

Pierrot vindt het vreemd dat zijn klasgenootjes hun plechtige communie niet doen. Monique en haar vriend Guy plannen een avondje opera. Jan verzet zich tegen het plan van zijn ex om de flat van hun dochter Mieke te verkopen. René krijgt onverwacht bezoek. Is er een kink in de kabel tussen Jolien en Peter?

Aflevering 10 (#1686) - donderdag 9 september 1999

Monique en Guy genieten van de operavoorstelling. Anna en Albert gaan in Yerseke op bezoek bij Rita en haar gezin. Pierrot heeft het er moeilijk mee dat hij zijn plechtige communie niet in Nederland kan doen. Het ziet er naar uit dat René en Noortje er zullen in slagen om hun relationele problemen te overwinnen.

Aflevering 11 (#1687) - vrijdag 10 september 1999

Nele vindt dat Jan zich meer met haar en kinderen moet bezighouden. Walter heeft mogelijk een oplossing voor het probleem van Pierrot. Vandaag wordt in het ziekenhuis de cardiologische afdeling geopend, waarvan Guy de leiding heeft. Peter verzet zich tegen Walters voorstel om Enrique te laten dopen.

Aflevering 12 (#1688) - zaterdag 11 september 1999

Monique is teleurgesteld in Guy’s gedrag van gisterenavond. Anna vindt het verschrikkelijk dat Peter weigert om Enrique te laten dopen. Trudy krijgt een verrassend geschenk van de graaf en de gravin. Rob en Rita willen hun huwelijksverjaardag vieren.