FANDOM

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 31 (#1707) - maandag 4 oktober 1999

Rita is teleurgesteld omdat ze slechts tweede keuze is voor het meterschap. In afwachting van de nieuwe vloerbekleding verhuizen Jan en Nele alle meubelen. Rita en Rob bespreken met Peter, Els en Guido de plannen omtrent het mosselsouper. Femke en Thomas zijn vastbesloten om Monique het leven zuur te maken.

Aflevering 32 (#1708) - dinsdag 5 oktober 1999

Jan heeft een ongelukje met de stofzuiger. Peter maakt met Walter en Anna afspraken voor het doopfeest van zijn zoontje Enrique. Hij probeert ook Rita op kosten te jagen. Nicky praat met Monique over Henk. Er wacht hem trouwens een verrassende thuiskomst.

Aflevering 33 (#1709) - woensdag 6 oktober 1999

Bart en Brenda krijgen goed nieuws: hun dochtertje mag morgen naar huis. Peter wil niet dat Jolien meegaat naar het doopfeest. Veronique maakt haar opwachting in “De Bananja”. Jan zoekt Thomas op in verband met het appartement van Mieke.

Aflevering 34 (#1710) - donderdag 7 oktober 1999

Els en Veronique hebben een gesprek over Henk. Jan kan eindelijk het appartement van Mieke verkopen. Anna kan niet wachten tot ze de kleine Hanna terugziet. Nele krijgt een geschenk. Nicky en Henk voelen zich tot elkaar aangetrokken. In “De Bananja” zijn twee vreemde heren op zoek naar Peter.

Aflevering 35 (#1711) - vrijdag 8 oktober 1999

René licht Els in over de twee duistere figuren in “De Bananja”. Brenda zet haar moeder op haar plaats. Babette waarschuwt Jolien dat Peter haar aan het lijntje houdt. Els en Guido nodigen Monique en Guy uit op het doopfeest van Enrique. Rob en Rita drinken zich moed in.

Aflevering 36 (#1712) - zaterdag 9 oktober 1999

Alle Van den Bossches wonen de doopplechtigheid van Enrique bij. Pierrot is boos omdat zijn mama een kater heeft. Tijdens het feest laat Rita zich opnieuw gaan. Anna ergert zich blauw.