FANDOM

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 37 (#1713) - maandag 11 oktober 1999

Peter krijgt het bezoek van Chris en Daniël. Henk leeft zich uit op het circuit van Zolder. Nele wil een tupperware-avond organiseren. Veronique overweegt om “Linea Veronica” naar België te brengen. Rob en Rita maken ruzie over Pierrot.

Aflevering 38 (#1714) - dinsdag 12 oktober 1999

Er wacht Veronique een onaangename surprise. Jan wil Nele verrassen en vraagt Brenda om hem daarbij te helpen. Rob neemt bokslessen. Peter gaat met Chris en Daniël stappen en schrikt zich te pletter als zijn vrienden in “De Bananja” zijn.

Aflevering 39 (#1715) - woensdag 13 oktober 1999

Trudy heeft verhuisproblemen. Brenda gaat met Nele winkelen en ondertussen bereidt Jan de verrassing voor zijn echtgenote verder voor. Els en Guy kunnen het goed met elkaar vinden. Jan ontpopt zich tot de perfecte gastheer tijdens de tupperware-avond.

Aflevering 40 (#1716) - donderdag 14 oktober 1999

Rita verontschuldigt zich voor haar gedrag van het afgelopen weekend. Bart vraagt raad aan Guido in verband met Boston. Maarten logeert bij Anna en Albert. Henk gaat helemaal op in zijn nieuwe hobby. Bart schrikt wanneer hij Thomas bij Brenda aantreft. Femke verstoort het gesprek van Guy en Monique.

Aflevering 41 (#1717) - vrijdag 15 oktober 1999

Monique praat met Guido over Femkes uitlatingen. Peter is er niet over te spreken dat René Veronique wil helpen en hij brengt ook zijn vader op de hoogte over Henks afwezigheid op het FAIC. Rob stelt Rita en Pierrot voor aan zijn bokspartner. Guido spelt Henk de les.

Aflevering 42 (#1718) - zaterdag 16 oktober 1999

Thomas en Femke brengen het weekend door in het kasteel van Rullingen. Bart en Brenda krijgen het bezoek van Noortje en René. Veronique vraagt het advies van René bij de inrichting van haar kantoor. Thomas smeedt een plan om Trudy te charmeren.