FANDOM

Sergio Coppens
Seizoenen 1415 Sergio-portret
Eerste verschijning April 2005
Laatste verschijning September 2005
Gespeeld door Wim Stevens

Kinderen Onbekend
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Sergio Coppens is een gastpersonage dat in 2005 vertolkt wordt door Wim Stevens.

Verhaallijnen

Xavier Latour zit in de gevangenis en krijgt hier onaangenaam nieuws te horen: zijn ex-vriendin Christel Feremans wil achter zijn rug zijn aandelen terug aan Peter Van den Bossche verkopen. Xavier wil wraak nemen en schakelt hiervoor zijn celmaat Sergio Coppens in. Sergio is een vlotte jongen die Christel moet verleiden. Latour kan ervoor zorgen dat Sergio uit de gevangenis kan ontsnappen.

Christel en haar advocaat Geert Thyssen worden opgeschrikt wanneer Sergio inbreekt. Ze vragen politiebescherming aan inspecteurs Jef Lits en Lou Lieckens. Het proces van Latour gaat ondertussen van start en hij wordt vervroegd vrijgesproken. Hij en Sergio nemen opnieuw met elkaar contact op, terwijl Latour de banden met Christel terug probeert aan te halen. Latour zorgt ervoor dat Sergio met Christel flirt om zo toegang te krijgen tot haar woning. Dat plannetje lukt niet meteen en Sergio breekt nogmaals in bij Christel om op zoek te gaan naar haar bankkluis om zo de aandelen van VDB Electronics te pakken te krijgen. Zo komt Latour te weten dat Christel de aandelen wel degelijk verkocht heeft. Hij zint op wraak en brengt haar een bezoekje. Tijdens een achtervolging, duwt hij Christel van het dak. Nadien krijgt hij het nieuws dat ze overleden is.

Na de zogezegde wanhoopsdaad van Christel Feremans voelt Sergio dat de grond onder zijn voeten wel heel heet geworden is. Hij wil er niets mee te maken hebben en verdwijnt naar het buitenland.

Trivia

  • Na zijn gastrol in Familie ging Wim Stevens aan de slag bij concurrent Thuis, waar hij tot heden nog steeds de rol van Tom De Decker vertolkt.

Foto's