FANDOM

Woningen

Het studentenhuis komt voor het eerst in beeld in het begin van het 17de seizoen. Pierrot Van den Bossche, Leen Van den Bossche, Evy Hermans en Lobke Corneel beslissen om naar (één van) de bovenverdieping(en) van deze woning te verhuizen bij de aanvang van het nieuw academiejaar. Het studentenhuis bevindt zich in Leuven, wat een uur rijden tot Mechelen betekent. In februari 2008 wordt Lobke plotseling vermoord teruggevonden in het studentenhuis.

Tijdens het 18de seizoen krijgt het studentenhuis nieuwe bewoners: Malika Van Gils en Niko Schuurmans. Ook Kobe Dierckx komt er een tijdje wonen, todat hij terug naar Dominica vertrekt. Leen gaat na verloop van tijd naar Spanje. Ook Rob Gerrits komt een tijdje logeren in het studentenhuis wanneer hij opnieuw gaat studeren in Leuven. Ook onder andere Anna Dierckx, Albert Thielens en Roos Sterckx hebben een tijdje gelogeerd in het studentenhuis.

In het begin van het 21ste seizoen verdwijnt het studentenhuis uit beeld wanneer iedereen afgestudeerd is. Nadien gaan Evy en Pierrot logeren in het appartement van Rita Van den Bossche.

Eindbewoners

Vorige Bewoners

Vorige Logés