FANDOM

Vorige Relaties: Thomas en Stefanie

Seizoen 24

Stefanie Coppens en Thomas Van den Bossche leren elkaar voor het eerst kennen in de Jan en Alleman. Stefanie voelt zich meteen aangetrokken tot Thomas en wil hem beter leren kennen. Thomas is echter verliefd op Hanne Van den Bossche en hij wijst Stefanie af.

Enkele maanden later zitten Stefanie en Thomas samen opgesloten in het huis van Leen. De relatie van Thomas en Hanne is ondertussen zwaar afgekoeld en Thomas begint ook gevoelens voor Stefanie te krijgen. Hij maakt een einde aan zijn relatie met Hanne en Thomas en Stefanie worden dan toch een koppel. Hun relatie moet al meteen een grote hindernis overwinnen wanneer Thomas het verschrikkelijke nieuws krijgt dat hij polycysteuze nieren heeft. Hij zal een transplantatie moeten ondergaan, maar weigert dit om zijn carrière bij VDB niet op het spel te zetten. De stress zorgt voor veel druk in hun relatie, omdat Stefanie het maar niet kan aanvaarden dat Thomas zich niet wil laten opereren.

Een oude vriend van Thomas duikt op en hij chanteert Thomas, omdat hij geld nodig heeft. Thomas maakt hem duidelijk dat hij hem niet wilt helpen en dat hij niets meer met hem te maken wilt hebben. Andy wilt het hier niet bij laten en hij chanteert Thomas met het feit dat hij vroeger een escorte was. Wanneer Stefanie dit te weten komt, beëindigt ze haar relatie met Thomas. Niet veel later leggen ze hun ruzie bij en ze zijn gelukkiger dan ooit.

Thomas en Stefanie gaan op citytrip naar Amsterdam, om te ontspannen. Niet veel later vraagt Thomas haar ten huwelijk en ze zegt meteen ja. Hij vertelt haar dat ze helemaal niet op citytrip naar Amsterdam gaan, maar dat ze over twee dagen naar Schotland vertrekken en dat ze daar gaan trouwen. Ze gaan niets vertellen tegen hun familie en ze vertrekken naar Schotland. Ze trouwen en ze zijn man en vrouw. Wanneer ze terug naar huis gaan, besluiten ze om nog altijd niets te vertellen tegen hun familie. Stefanie wilt het geheim houden tot Liesbeth terug thuis is.

Enkele weken later slaat het noodlot echter toe wanneer Thomas opgenomen moet worden in het ziekenhuis omdat zijn nieren er plots zeer slecht aan toe zijn. Aangezien hij reeds te hard verzwakt is om een niertransplantatie te ondergaan is er geen enkele hoop meer. Enkele dagen later sterft hij.

Foto's

Trivia

  • Voor meer informatie over het huwelijk van Thomas en Stefanie, zie hier.