FANDOM

Trevor
Seizoenen 26 TrevorSeizoen26
Eerste verschijning Aflevering 5914 - 20 maart 2017
Laatste verschijning Aflevering 5946 - 3 mei 2017
Gespeeld door Giovanni De Vos

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenMisdrijvenTriviaFoto's

Algemene Informatie

Trevor is een gastpersonage dat van 20 maart 2017 tot en met 3 mei 2017 vertolkt wordt door Giovanni De Vos.

Verhaallijnen

Cédric wordt overgeplaatst naar een nieuwe afdeling bij een andere leefgroep. Hij krijgt in de eetzaal te maken met Trevor en zijn vrienden. Trevors bijnaam is T-Rex. Hij zit al 2 jaar in de instelling voor carjacking en wilt graag weten waarom Cédric in een instelling moet zitten. Trevor daagt hem uit en Cédric reageert agressief. Cédrics opvoeder maakt hem duidelijk dat hij zijn gedrag zal moeten aanpassen om te kunnen omgaan met de nieuwe leefgroep.

Een nieuwe tiener komt aan in de jeugdinstelling: Leon. Cédric merkt meteen op in de eetzaal dat Leon zich laat doen door Trevor en neemt het voor hem op. Opvoeder Sammy kan net op tijd voorkomen dat Trevor Cédric neersteekt met een mes. Ze brengen Trevor naar zijn kamer en kalmeren hem. Nadien wordt duidelijk dat T-Rex werd overgeplaatst.

Misdrijven

  • Carjacking

Trivia

  • Trevors bijnaam is T-Rex.
  • In de periode januari-februari 2015 (seizoen 24) vertolkte Giovanni De Vos de rol van een hangjongere in de straathoekwerk-verhaallijn van Niko Schuurmans.

Foto's