Fandom

Familie Wiki

Trudy heeft zussen

2,828pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Seizoen 15

Trudy heeft zussen

Zussen

Algemene Informatie

Tijdens het 15de seizoen krijgt Trudy plotseling de shock van haar leven wanneer ze tegen komt dat ze twee halfzussen heeft.

Inhoud

Na de dood van haar grootouders, graaf Ghislain de Rixart de Waremme en gravin Marie-Ange de Rixart de Waremme, ontdekt Trudy Tack de Rixart de Waremme dat ze nog twee zussen heeft namelijk de tweeling Zoë Tack de Rixart de Waremme en Noa Tack de Rixart de Waremme. Beiden zitten echter in de gevangenis. Trudy kan ervoor zorgen dat ze vervroegd vrij kunnen komen. Maar het kost haar heel wat moeite om Zoë en Noa op het rechte pad te houden. Niet veel later worden de meisjes bij Mieke Van den Bossche haar opvangtehuis ondergebracht.

Kerst 2005 wordt ten huize Peter Van den Bossche gevierd met een kerstfeestje. Ook Guy Maeterlinck en zijn nieuwe vriendin Eline Vaerenbergh zijn aanwezig. Wanneer Eline er de tweelingzussen tegen het lijf loopt, krijgt ze het moeilijk en verlaat ze het feestje. De dag erachter bekent Eline aan Guy dat ze vroeger, toen ze nog studeerde, een tweeling heeft moeten afstaan kort na de bevalling. Na onderzoeken en ontmoetingen blijkt dat Zoë en Noa de dochters zijn van Eline. De twee trekken wat later in bij hun moeder en Guy. Dankzij de harde hand van Guy worden de meisjes binnen de lijntjes gehouden.

Gedurende het 16de seizoen verlaat het viertal België om naar Amerika te verhuizen.