Fandom

Familie Wiki

Vera

2,828pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Vera
Seizoenen 21 Veraprofiel
Eerste verschijning Aflevering 4747 - 20 december 2011
Laatste verschijning Aflevering 4755 - 30 december 2011
Gespeeld door Marijke Hofkens

Kinderen Kelly
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieLiefdesleven en FamilieVerhaallijnenSlideshow

Algemene Informatie

Vera is een gastpersonage dat van 20 december 2011 tot en met 30 december 2011 vertolkt wordt door Marijke Hofkens.

Familie en Liefdesleven

Vera heeft één dochter: Kelly. Kelly is op haar beurt zwanger van een zoontje. Vera wil Peter Van den Bossche doen geloven dat hij 10 jaar terug haar dochter zwanger heeft gemaakt en dus de vader is van het kind. Uiteindelijk blijkt het slechts om chantage gaan en is er niets van waar.

Verhaallijnen

Op een dag komt Vera aan op de kantoren van de VDB Holding. Ze eist een gesprek met Peter Van den Bossche. Eens op Peters kantoor vertelt Vera hem dat hij de vader is van haar kleinzoon, het zoontje van dochter Kelly. Peter zou haar namelijk 10 jaar geleden zwanger hebben gemaakt tijdens een vakantie. Peter is er zeker van dat dit onmogelijk is en hij stuurt Vera onmiddelijk wandelen.

Al snel blijkt dat Vera haar plan om geld te eisen van de Van den Bossches niet zal opgeven en begint Peter te bedreigen. Samen met Kelly maakt ze een videoboodschap die ze doorstuurt naar Peter. Vera bezoekt hem zelfs ook thuis om te vertellen dat ze 25.000 euro van hem wil als schadevergoeding. Op het openingsfeest van de holding besluit Vera om voor eens en voor altijd ervoor te zorgen dat Peter zal betalen. Samen met Kelly, wie Vera heeft opgestookt om mee te doen aan haar plan, wil ze het nieuws bekendmaken aan de pers op het bedrijfsfeest. Hun plannetje mislukt wanneer de Van den Bossches het tweetal opmerkt en laat wegvoeren door de security. Wanneer Peter hen apart spreekt en confronteert, vertelt Kelly de waarheid uit schrik voor een gevangenisstraf: Peter is helemaal niet de vader van haar kind. Vera heeft alles verzonnen om hem te kunnen chanteren en aan geld te kunnen geraken. De twee beslissen te verdwijnen uit het leven van Peter zodat hij geen klacht zou neerleggen tegen de chantage.

Slideshow