FANDOM

Vorige Relaties: Veronique en Herwig

Seizoen 9

Veronique Van den Bossche slaagt erin Linea Veronica terug naar België te krijgen en ze opent een kantoor, met de hulp van René. Terwijl Veronique zich volledig op haar werk stort, heeft ze ook een manager nodig, om haar bij te staan in het dagelijkse bestuur. Ze neemt hiervoor Herwig aan, een man waarmee Veronique het aanvankelijk goed kan vinden. Tot de twee voortdurend meningsverschillen hebben over het dagelijkse bestuur van het modebedrijf. Herwig en Veronique hebben echter stiekem gevoelens voor elkaar en wanneer Herwig haar een bezoekje brengt bij haar thuis, slaagt de vonk over.

Veronique leert Cathérine Misotten kennen. Ze doet niets liever dan Veronique en de andere Van den Bossches pesten. Zeker wanneer Cathérine duidelijk interesse heeft in Herwig. Cathérine slooft zich uit om Herwig te charmeren en dat zint Veronique niet. Wanneer Veronique haar een bezoekje wilt brengen, ziet ze haar kussen met Herwig. Veronique kan het verraad en de dood van haar ouders niet verkroppen en ze probeert zelfmoord te plegen. Gelukkig kon Peter haar op tijd redden.

Foto's