FANDOM

Vorige Relaties: Veronique en Rudi

Veronique Van den Bossche en Rudi Verbiest konden het aanvankelijk niet met elkaar vinden. Veronique vindt Rudi een verwaande en koppige ontwerper. Rudi vindt dan weer dat Veronique een bitch is die alleen maar aan werk denkt. Aan het begin van het 23ste seizoen slaat dit plotseling over tot liefde. Rudi is verward omdat hij de ene moment Veronique niet kan uitstaan, maar de andere moment hij haar wel zou kunnen kussen. Ook Veronique lijkt stiekeme gevoelens voor hem te hebben, ook al wil ze hier niet openlijk voor uitkomen. Hun omgeving is er zeker van dat Veronique en Rudi voor elkaar gemaakt zijn en de twee gaan samen uit eten.

Nadien gaat het plots heel snel voor Rudi en Veronique en worden ze een koppel. Rudi wordt voorgesteld aan Marie-Rose De Putter en de 'bomma' en wordt al snel een deel van de familie. Het is dankzij Rudi dat Veronique terug in contact komt met haar zoon Cédric Van de Caveye, wanneer Rudi te horen krijgt dat de twee al jaren geen contact meer hebben.. Tijdens de modeshow van VDB Fashion, op valentijnsdag, vraagt Rudi haar ten huwelijk. Nadien verhuizen ze samen naar een loft. Hun verloving wordt abrupt afgebroken omdat Rudi twijfelt aan zijn geaardheid. Hij heeft gevoelens voor het mannelijke model Jonas, en wil niet langer liegen tegen Veronique. Voor Veronique is dit een zware opdoffer en de twee gaan uit elkaar.

Foto's