FANDOM

Vorige Woningen

Seizoen 7 - 24

Bewoners

In 1997 (begin seizoen 7) verhuizen Guido Van den Bossche en zijn kersverse vrouw Els D'hollander naar deze villa. Na verloop van tijd krijgen ze het gezelschap van Enrique Van den Bossche en nadien ook van Peter Van den Bossche

Wanneer Guido sterft, blijft Els alleen in de villa achter en wordt zij de enige eigenaar van het gebouw. Ze blijft er wonen samen met Peter en zijn vrouw Femke Maeterlinck. Na de dood van Guido hertrouwt Els nog drie keer. Haar echtgenoten nemen steeds hun intrek in de villa (Vincent Misotten, Jo Bervoets en Andreas Mitsides). Uiteindelijk nemen ook Veronique en haar echtgenoot Mario hun intrek in de woning en rond dezelfde periode krijgen ze het gezelschap van drie babytjes (Louise Van den Bossche, Cédric Van de Caveye en Dieuwke Mitsides).

Wanneer Marie-Rose De Putter plotseling uit het buitenland terugkeert, neemt ook zij haar intrek in deze villa. Tijdens deze periode neemt het gezin ook een nanny en huishoudster in huis: Suzy Mariën.

Vlak voor de tijdsprong in 2006 verhuizen Els, Andreas en Dieuwke naar een eigen huis en verkoopt Els het huis aan Peter en Marie-Rose. Na de breuk met Trudy Tack de Rixart de Waremme, verhuist Peter met Louise naar zijn loft en verkoopt hij zijn deel van het huis. Ook Veronique en Mario verhuizen, maar keren na enkele maanden alweer terug. Nadien neemt Mathias Moelaert zijn intrek in het huis. Tijdens het 21ste seizoen verhuist Mario met Cédric naar Milaan en tijdens het 23ste seizoen neemt Veronique haar intrek in een loft. 

In 2015 (seizoen 24) verkoopt Marie-Rose het huis nadat ze al haar spaarcenten kwijtgeraakt is door te spelen op de beurs. 

Eindbewoners

Vorige Bewoners

Logés

Verschillende personages hebben voor een langere tijd in het huis gelogeerd. Anna Dierckx en Albert Thielens waren vaak te gast van seizoen 19 tot 23 wanneer ze op bezoek kwamen. Ze logeerden voor enkele weken in het huis nadat ze hun appartement aan zee verkocht hadden. Rita Van den Bossche heeft er rond dezelfde periode ook gelogeerd om haar drankverslaving onder controle te krijgen. 

June Van Damme was er enkele dagen te gast na haar breuk met Peter Van den Bossche. Zowel Rudi Verbiest als Victor Praet waren regelmatige logés door hun relatie met Veronique. Pim Mariën logeerde er ook enkele maanden door de ziekte van zijn moeder, de nicht van Suzy Mariën

Foto's

Trivia

  • Tijdens aflevering 4525 (seizoen 20) is de laatste vernieuwing van het villa-decor voor het eerst te zien op televisie.
  • Tijdens aflevering 5487 (seizoen 24) wordt het adres van de woning bekend gemaakt: Kasteeldreef 14, 2800 Mechelen. Het gaat om een fictieve locatie, de villa waar de buitenopnamen gebeurden is elders gelegen.