FANDOM

Vincent
Seizoenen 22 ProfielVincent22
Eerste verschijning Aflevering 4947 - 20 november 2012
Laatste verschijning Aflevering 4999 - 31 januari 2013
Gespeeld door Ziggy Moens

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Vincent is een gastpersonage dat van 20 november 2012 tot en met 31 januari 2013 vertolkt wordt door Ziggy Moens.

Verhaallijnen

Familie afl4965 03
Familie afl4997 03

Samen met Elias zat Vincent jarenlang met Guido Van den Bossche in de klas. Het drietal had een goede vriendschap. Wanneer Guido zijn jaar opnieuw moest doen, veranderde hun vriendschap in vijandelijkheid. Elias en Vincent begonnen Guido te pesten. Dit begon eerst heel onschuldig totdat het later al snel uit de hand liep. Elias en Vincent maakten een gênant filmpje van Guido en plaatsten dit op het Internet. Bovendien deden ze er alles aan om Guido's leven op school een hel te maken.

Wanneer Guido een relatie begon met Charlotte Kennis, proberen Vincent en Elias deze relatie te saboteren door Guido te bedreigen. Hij en Charlotte besloten elkaar stiekem nog te zien, maar Guido kon het gepest niet meer aan. Charlotte kon haar lief net op tijd tegenhouden voordat hij een zelfmoordactie wilde ondernemen. Samen ging het tweetal naar de ouders van Guido om hun verhaal te doen. Jan Van den Bossche en Linda Desmet betrekken de school en de ouders van de Elias en Vincent erbij. Het komt tot een gesprek tussen Vincent, Elias en Guido in het bijzijn van een CLB-medewerker. Nadien probeert Elias het goed te maken door opnieuw goede vrienden te worden, maar Vincent verdwijnt voorgoed uit het leven van Guido.

Foto's