FANDOM

Warre
Seizoenen 22 Profiel
Eerste verschijning Aflevering 5091 - 10 juni 2013
Laatste verschijning Aflevering 5105 - 28 juni 2013
Gespeeld door Onbekend

Kinderen -
Ouders Onbekend
Huidige categorie Vorige Gastpersonages
Algemene InformatieVerhaallijnenFoto's

Algemene Informatie

Warre is een gastpersonage dat van 10 juni 2013 tot en met 28 juni 2013 te zien is.

Verhaallijnen

Peter Van den Bossche en June Van Damme proberen al een tijdje zwanger te worden, zonder veel succes. Via de organisatie Xelios, schrijven ze zich in als opvangouders en niet veel later krijgen ze Warre als hun eerste opvangkindje. Warre is een zeer braaf kindje en zowel Louise Van den Bossche als Peter en June zijn helemaal weg van hem. Hij klaagt nooit en doet niet echt moeilijk. Na een tijdje begint Louise het beu te worden dat alle aandacht naar Warre gaat en begint ze zich opstandig te gedragen. Wanneer Warre ook nog eens slapeloze nachten heeft, zit June met haar handen in het haar.

Een paar dagen later is er vervelend nieuws. Warre moet terug naar zijn ouders. Peter vindt het maar beter zo en June legt er zich na een tijdje bij neer. Bij het afscheid van Warre wil Louise er niet bij zijn. Op het laatste moment bedenkt ze zich toch en gaat ze naar Peter's loft om afscheid te nemen. Op het buurtfeest zien June en Louise Warre samen met zijn ouders terug en nemen ze definitief afscheid van hem.

Foto's